جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Bahman | b.v.m
۱۴:۵۶:۲۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

وسدید این سهم بعد 220دیگه روی خوش و نمی بینه مستقیم حرکت میکنه به طرف 98تومن خیلی مواظب باشید توی تله نیافتید تا سال 1407سهم به نزدیکی 20تومن میرسه هرکسی سهام دار بمونه یعنی نابود میشه سرمایش تصمیم با خودتان است

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار