جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| kolsooms
۱۴:۵۶:۱۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

فزر پانصد وبیست میلیون خرج فزر کردم پانصد ودوازده میلیون خرج شپنا اکنون شپنا 41 درصد سود داده فزر 14 درصد تازه فزر رو قبل مجمع داشتم و 925 تومن بابت هر سهم گرفتم فعلا که شپنا خیلی بهتر عمل کرده باید دید که تا اخر سال کدوم بهتر عمل میکنن البته سهم رانفور هم دارم که تا حالا 61 درصد داده وبهتر از همه عمل کرده 85 هزار سهم قبل مجمع فزر داشتم که الان حدود 50 هزار تا باقی مانده

لیست اخبار