بهترین اپشن #وبملت #ضملت4023 هست
-
رامین کلهر
فملی افزایش سرمایه از محل سود انباشته هم دارد
-
نیما یکزمان
فملی حالا یکی یه چیزی میگه الکی شلوغش نکنید، درباره خوبیای فملی بگید برامون
-
Mehdiafzalian
دلیل قطع خدمات مبتنی بر کارت بانک ها اعلام شد شرکت خدمات انفورماتیک: 🔹در پی بروز برخی اختلالات در سامانه های کارت محور بانک های ملی، صادرات و تجارت که ناشی از حملات سایبری گزارش شده است، بدین وسیله به استحضار مشتریان گرامی و هم وطنان عزیز می رساند، شرکت خدمات انفورماتیک به منظور پیشگیری از هرگونه دسترسی غیرمجاز و صیانت از امنیت داده ها و دارایی های مشتریان، در حال حاضر ارایه خدمات مبتنی بر کارت را به صورت موقت از دسترس خارج کرده است. @mehdiafzaliaan
-
حمید
#تاصیکو سلام به همگی کسی اطلاع داره امسال تاصیکو چقدر تقسیم سود داره و کی واریز میشه
-
mehd
#ریشمک نه فروش داره تولیدشم کمتر پارساله اونم از تقسیم سودش تازه سال مالی قبل مهر سودشو میده بقیشم هاپولی میکنن تو کشور با تورم 80 درصد امور سهام کسی زنگ نزده
-
Salar
قچار چه جوری شد!؟ تو پرتفو سهام جایزه به اصل سهامم اضافه شده دوباره اون پایین سهام جایزه زده . سیستم خطا داده یا .… !؟
-
بورس۲۴ | Bourse24
جزییات درامد «امین» اعلام شد به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت تامین سرمایه امین با نماد معاملاتی امین در گروه فعالیت های کمکی به نهادهای مالی واسط فعال است. سال مالی این شرکت منتهی به شهریور می باشد. https://www.bourse24.ir/news/358431
-
خودرو من بعنوان قایم مقام خودم: خودرو مواد اولیه رو یا نرخ جهانس میخره معمولاً. با کاهش قیمت مواد اولیه همچون نفت و پتروپالایشی ها خودرو منبعد مواد اولیه رو ارزونتر میخره از پتروشیمی ها و بورس کالا و با رشد کم دلار و رکود نسبی احتمالا سودساز بشه و اینگونه محصولات با کیفیت تر به مردم خواهت رساند.
-
reza Es
عیار صندوق عیار مثل سهام نیست . که گیر کنید . پس هر وقت بهت ثابت شد صعودی شده ورود کن . عجله نکن
-
Amir1398malbakhte
#اروند وقتی که دزدی در روز روشن شد برای حضرات شده عبادت و حسنه انتظار دیگه ای نداشته باشیدمنفی 3%دیگه یک چهارم پول ملت رفت…