#اروند وقتی که دزدی در روز روشن شد برای حضرات شده عبادت و حسنه انتظار دیگه ای نداشته باشیدمنفی 3%دیگه یک چهارم پول ملت رفت…
-
Reyboy
#خمحور مگه بدون دامنه نوسان نبود
-
پول هوشمندصندوق طلا
🔵#گنج سومین #خرید_حقیقی در قیمت 135,740 ( -0.37% ) ساعت: 14:21 38نفر هر کد میانگین 84 میلیون تومان مجموعا 3,200میلیون تومان 2,348 میلیون تومان توسط #حقوقی عرضه شد. قدرت خریدار: 0.3 م.سی روز: 0.5 | سرانه حقیقی: 46 م.سی روز: 36 قیمت پایانی 135,189 ( -0.77% ) @fundSmartMoney2 1405/04/02
-
بورسیران
«اخابر» پرونده 1404 را با جامپ سه رقمی سود بست مخابرات ایران پرونده عملیاتی و مالی سال 1404 را با ثبت جهش قابل توجه سوداوری بست. «اخابر» که در طول سال گذشته تقریباً هر ماه رکوردهای درامدی جدیدی به بازار مخابره می کرد، در نهایت با رشد سه رقمی سود خالص و نسبت های ارزندگی قابل توجه، عملکردی چشمگیر در کارنامه خود ثبت کرد. 👇👇👇 bourse24.ir/news/358246
-
صندوق های طلا اهرمی بورسی
📊 بررسی پرتفوی صندوق اهرم 🗓 خرداد ماه 1405 @Foundino | 🟠🟠🟠
-
مهدی پیروزفر
شپنا بنظر دوستان متخصص وبدون تعصب خ شپنا رو درشنبه پیش رو،بخرم؟نگرانم اصلاح کنه
-
ترید فاند
📊 بررسی پرتفوی صندوق اهرم 🗓 خرداد ماه 1405 @trade_fundd | 🟠🟠🟠
-
بورس۲۴ | Bourse24
رشد ارزش پرتفوی «تپمپی» در خرداد 1405 به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت گروه صنایع پمپ سازی ایران که سهام ان با نماد «تپمپی» در بورس اوراق بهادار تهران معامله می شود، گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خرداد ماه 1405 خود را در سامانه کدال منتشر کرد. https://www.bourse24.ir/news/358441/
-
سبدگردان ویستا
📣 خرید اعتباری عرضه اولیه #رانیز عرضه اولیه شرکت رینگ اسپرت نور نی ریز نماد: رانیز ▫️ تاریخ عرضه: روز یکشنبه تاریخ 1405/04/07 ▫️ حداکثر سهمیه هر کد: 700 سهم ▫️دوره سفارش گیری: مطابق با پیام ناظر در روز عرضه اولیه ▫️ قیمت عرضه: قیمت کشف شده در مرحله اول ‼️ مرحله اول عرضه به سرمایه گذاران واجد شرایط شامل صندوق های سرمایه گذاری سهامی، مختلط و درامد ثابت به روش حراج انجام خواهد شد. 🔗 خرید اعتباری در کارگزاری ویستا https://vistaamc.ir/vistabrokerage ☎️ مرکز ارتباط با مشتریان: 02159162500 🌐@vistaamc
-
ولاعتماد طرف میگه زیر پانصد نمیفروشم اونم سهمی که ده میلیارد سهم داره دوست عزیز برو سهام ثبهساز با یک میلیون متر مربع زمین و مسکن را با قیمت 150 کسی نمیخره بعد چرا باید یک شرکت لیزینگی که تو ایران بدترین شرکتها هستن یا ور شکسته هستن یا در شرف ورشکستی را پانصد بخرن
-
NoavaranAmin
صنایع پتروشیمی دهدشت(#دهدشت) صورت های مالی سال مالی منتهی به 1404/12/29 (حسابرسی شده) @NoavaranAmin ⭕️افزایش 47 درصدی زیان خالص 12 ماهه 1404 و تحقق زیان 101 ریالی به ازا هر سهم تحلیل بیشتر در: @NoavaranCodal