جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
mehd | mehdieskand
۱۳:۵۰:۴۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

#ریشمک نه فروش داره تولیدشم کمتر پارساله اونم از تقسیم سودش تازه سال مالی قبل مهر سودشو میده بقیشم هاپولی میکنن تو کشور با تورم 80 درصد امور سهام کسی زنگ نزده

لیست اخبار