شپنا بنظر دوستان متخصص وبدون تعصب خ شپنا رو درشنبه پیش رو،بخرم؟نگرانم اصلاح کنه
-
صندوق های طلا اهرمی بورسی
📊 بررسی پرتفوی صندوق توان 🗓 خرداد ماه 1405 @Foundino | 🟠🟠🟠
-
ثاخت شنبه این سهم قفل صف فروشه
-
Ma.Tajbakhsh
#سرود 8 ماه پیش توییت زدیم که هدف این سهم 1200 تومن هست و امروز 1400 تومن رو رد کرده
-
ترید فاند
📊 بررسی پرتفوی صندوق توان 🗓 خرداد ماه 1405 @trade_fundd | 🟠🟠🟠
-
stock & options
رکورد عالی #فسبزوار در فروش خرداد رکورد بیشترین مبلغ فروش خرداد ماه 2,442 میلیارد تومان است که نسبت به ماه مشابه سال قبل رشد 140% داشته. مجموع فروش از فروردین تا خرداد 3,617 میلیارد تومان است، همچنین میانگین فروش نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 121% داشته. پ ن ؛ تو زنجیره فولاد ، یک نماد چنین گزارشی بده و همزمان p/e زیر 4 داشته باشه نوبره …
-
Khatereh Roshan
شبصیر رفتیم مجمع
-
شاهو
وتجارت شنبه هم صف خرید•️
-
فرابورس نماد وبوعلی سال 99 بوده 3هزار تومان. امروز 226تومان یکی از نابترین سهمها هست .احتمال زیاد در اینده نزدیک 2 افشا الف وب داشته باشد 💜🩵💚💙
-
پیتر نورتون
وسپه اقا هرکی ناراحته الان بفروشه از فردا دیگه اینجا هر روز روضه نخونه هر سهمی را نخرید. صورتهای مالی شرکتها را بررسی کنید
-
بهنام صمدی | BehnamSamadi
بورس تهران میگه ما سردر داریم باز خوبه شما حداقل اینو دارید، بقیه همین رو هم ندارن ولی منظور من چیزی شبیه لوگوی بالای ساختمون مرکزی بانک ملت و بانک صادراته @BehnamSamadi_org ☑️