جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| mahdi666444
۱۴:۱۹:۰۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

ولاعتماد طرف میگه زیر پانصد نمیفروشم اونم سهمی که ده میلیارد سهم داره دوست عزیز برو سهام ثبهساز با یک میلیون متر مربع زمین و مسکن را با قیمت 150 کسی نمیخره بعد چرا باید یک شرکت لیزینگی که تو ایران بدترین شرکتها هستن یا ور شکسته هستن یا در شرف ورشکستی را پانصد بخرن

لیست اخبار