ولغدر فروختمش راحت شدم
-
پارسا پیغمبردوست
فزر شاخص_کل شاخص کل به زیبایی پولبک به سقف کانال خودش رو تکمیل کرد با تقاضایی که در بازار امروز شکل گرفت کندل خوبی ثبت شد با عبور شاخص از 5 میلیون و 300 هزار واحد دیگه هیچوقت زیر محدوده 5 میلیونی رو نخواهد دید محدوده های مقاومتی شاخص 5 میلیون و 750 و 6 میلیون و 200 هست ، که 6 میلیون و 200 بسیار پر قدرت خواهد بود
-
محمد
#ریشمک متاسفانه اون سهامدار درصدی حقیقی توی مجمع شرکت نمیکنه که به نظرم 2 حالت وجود داره یا از خودشونه و یا اینکه اونم پولاش تمام شده و مثل چیز اونم گیر کرده توی این سهم. اینا کسی بهشون کار نداره برا خودشون شغل درست کردن و حقوق نجومی میبرن شرکت از خودشون نیس که دلشون بسوزه. اگه اون سهامدار درصدی عضو هییت مدیره میشد و دلش برا پولش میسوخت میرفت سر در میاورد از کاراشون.
-
کانال تحلیلی سبز سهم
اخرین اخرین روز کاری هفته شاخص حدود 88هزار واحد مثبت ارزش معاملات خرد 30 هزار میلیارد که قابل قبول بود. سرانه خرید 91 میلیون (بالای 100 میلیون خوبه) سرانه فروش 81 میلیون (پایین 60 میلیون خوبه) ورود پول 4500 میلیارد. نکنه ای که هست اینه از 6500 میلیاردی که دیروز وارد صندوق های درامد ثابت شده بود امروز 2000میلیاردش مجددا خارج شد و به بازار برگشت. کلا سنتیمنت بازار مثبت هست و یکسری گروها و صنایع فرصت ورود مجدد دادن و حجم های خوبی هم خوردن.صنایع پیشرو همچنان پرتقاضا بودن. یکسرس صنایع و سهام های تاپ بازار طی چندروز گذشته تحلیل و بررسی شدن و اکثرا از اقبال خوبی برخوردار بودن و انتظار بازدهی خوبی رو ازشون داریم. شاخص محدود 5300 مقاومت تکنیکالی داره ولی بنظرم هفته اینده براحتی میتونه این ناحیه رو رد کنه. اخر هفته گزارشات خرداد داره میاد و روند سودسازی و فروش یکسری شرکتها قطعا عالی خواهد بود که میتونه تقاضا رو همچنان بالا ببره و صف هارو سنگین کنه. از خرید گله ای و صف خرید های گله ای دیگه گفتیم خبری نیست و نخواهد بود و بازار داره میره فعلا سمت سهام های تولیدی و سود محور که گزارشات سودسازی خوب دارن و سود نقدی خوبی میتونن در مجامع پخش کنن. فعلا بازار اینارو داره میخره… تا بعد که کم کم میتونه بازار بره سمت سهامی بنیادی که ارزش بازاری کمتری نسبت به دارایی دارن فعلا بازار به ارزش دارایی ها نگاه نمیکنه ولی بعدا میتونه به اون سمت بره… مارو از دعای خیرتون بی نصیب نگذارین🌹 باما همراه باشید… ✍️بابایی @sabzsahm
-
خاور #خاور | تایم فریم هفتگی خاور طی ماه های گذشته در یک کانال نزولی بلندمدت در حال نوسان بود، اما با افزایش حجم معاملات و ورود مومنتوم قدرتمند خریداران، موفق شد سقف کانال نزولی را به سمت بالا بشکند. همچنین مقاومت کلیدی 145 تومان که یکی از مهم ترین موانع پیش روی سهم بود، با قدرت پشت سر گذاشته شده و قیمت اکنون بالای این محدوده در حال معامله است. نکته مهم در شرایط فعلی، بسته شدن کندل هفتگی و تثبیت قیمت بالای مقاومت شکسته شده است. در صورتی که کندل هفتگی فردا بالای محدوده 145 تومان بسته شود، می توان این حرکت را به عنوان تایید قدرتمند تغییر روند بلندمدت سهم از نزولی به صعودی تلقی کرد. حمایت کلیدی سهم در محدوده 125 تومان قرار دارد و تا زمانی که قیمت بالای این سطح باقی بماند، سناریوی صعودی معتبر خواهد بود. در صورت تثبیت بالای 145 تومان، اهداف تکنیکالی سهم به ترتیب محدوده 177 تومان و سپس 205 تومان خواهند بود. 1405/4/2
-
مهراد
#فسازان چقدر قشنگ یه عده رو پیاده کرد 16 میلیارد تومن ورود پول!!
-
احمد میهنی
غالبر فردا شروع یک راه طولانی ولی پرسود خواهد بود وصبر زیاد
-
stock & options
#زفکا #گزارش فروش خرداد ماه 1405 ✅ کشت و دامداری فکا (زفکا) موفق به فروش 568.83 میلیارد تومان در خرداد ماه 1405 شد. که نسبت به مشابه سال قبل 140.57 درصد افزایش داشت. 🔥رکورد فروش ماهانه شکسته شد. ❇️همچنین فروش کل شرکت در سال 1405به رقم 1446.45 میلیارد رسید که نسبت به مشابه سال قبل135.54 درصد افزایش یافت. 🔸تعداد سهام 12.14میلیارد 🔸پی / ای 7.54 🔸 پی / ای گروه6.21 🔸ارزش بازار 9,372 میلیارد تومان 🔻بررسی بازدهی سهام: بازدهی 14 روز: 18% بازدهی 28 روز: 30% بازدهی 42 روز: 26% بازدهی 56 روز: 37% dndir
-
پول هوشمندصندوق طلا
🔴#گنج هشتمین #فروش_حقیقی در قیمت 135,760 ( -0.35% ) ساعت: 14:37 12نفر هر کد میانگین 137 میلیون تومان مجموعا 1,644میلیون تومان قدرت خریدار: 0.4 م.سی روز: 0.5 | سرانه حقیقی: 49 م.سی روز: 36 قیمت پایانی 135,236 ( -0.74% ) @fundSmartMoney2 1405/04/02
-
پول هوشمندصندوق طلا
🔴#کهربا سیزدهمین #فروش_حقیقی در قیمت 152,257 ( -0.06% ) ساعت: 14:37 21نفر هر کد میانگین 172 میلیون تومان مجموعا 3,614میلیون تومان قدرت خریدار: 0.3 م.سی روز: 0.5 | سرانه حقیقی: 44 م.سی روز: 18 قیمت پایانی 151,520 ( -0.55% ) @fundSmartMoney2 1405/04/02
-
فملی بر چه اساسی میگی 80درصدریزش داره فملی بزودی رالیشو شروع میکنه