#فسازان چقدر قشنگ یه عده رو پیاده کرد 16 میلیارد تومن ورود پول!!
-
رسول
#وبملت ای کاش حاجی صیدی هرچی زودتر نماد شرکتهای سهام عدالتی را بازمیکرد 6سال تمام دارن پودر میشن الان فصل درو گندم هست چرامانباید درو کنیم🤣
-
ثفارس به نظرم اموزش و تجربه و تجربه و تجربه چاره کاره توی هر کاری. پول و سرمایه منقول و غیرمنقول واقعا اولویت چهارم به بعد محسوب میشه. تجربه حضور در این صفحه هم خودش یه اموزش خوبیه به نظرم. نظرات مطرح شده را می تونید کنار هم بذارید و تحلیل کنید. کلا اموزش و تجربه بهت ارامش میده.. چون باعث میشه که الگو زیاد ببینی و اینده را با درصد خوبی پیش بینی کنید🙏🏻
-
فزر فول فزرم می خوام 50درصد بفروشم سهم های جدیدی پیدا کردمه سبد بچینم
-
بتا سهم
#بسویچ پیرو مجمع نوبت اول مورخ 1405/04/01 که به حد نصاب نرسید از کلیه سهامداران ، وکیل یا قایم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت 08:30 روز جمعه مورخ 1405/04/12 در استان زنجان ،شهر زنجان به ادرس زنجان کیلومتر 5 جاده قدیم زنجان به تهران برگزار میگردد حضور بهم رسانند.
-
sensi2000
#پلوله
-
Fptp
وسپهر کل بازار مثبت سه هستن و ولی وسپهر مثبت دو و خورده ای. اومده میگه دیروز گفتم فردا وسپهر برمیگرده
-
خگستر لطفا کسی که واقعی بلده بگه
-
خگستر یکی میگفت 100 گفتم میگه میشه تابلو 123 بسته شده خگستر خودشم رفته بالا
-
فاطمه
#شصدف ورود پول با حجم صفحه 1
-
سیلور دوستانی که میگن فلان صندوق اومد زیر قیمت پذیره نویسی پالایش رو ببینید جند ده برابر شد املاک ارزش مسکن 3 برابر شد دارایکم حدود 56 برابر شده اهرمی ها رو ببینید اهرم 5 برابر سالی صد در صد حدودا از 1400 تا الان بازم بگم نقره هم اینجور میشه فقط صبر میخواد البته اجحاف شد در حق سهامداران صندوق نقره حقوقی میفروشه اونم تا ابد نمیتونه بفروشه خود سازمان جلوشو میگیره باید صبر کرد یا میانگین کم کرد