جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
محمد | moh2020
۱۴:۳۹:۲۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

#ریشمک متاسفانه اون سهامدار درصدی حقیقی توی مجمع شرکت نمیکنه که به نظرم 2 حالت وجود داره یا از خودشونه و یا اینکه اونم پولاش تمام شده و مثل چیز اونم گیر کرده توی این سهم. اینا کسی بهشون کار نداره برا خودشون شغل درست کردن و حقوق نجومی میبرن شرکت از خودشون نیس که دلشون بسوزه. اگه اون سهامدار درصدی عضو هییت مدیره میشد و دلش برا پولش میسوخت میرفت سر در میاورد از کاراشون.

لیست اخبار