🟡 بیشترین خرید حقیقی 🟡 #وبملت، #خودرو، #وتجارت، #خساپا، #وبصادر، #ذوب، #کرمان، #خزامیا، #شستا، #فملی، #اخابر، #وامیدح، #وپارس، #شتران، #خگستر @Mikhepool | میخ پول
-
شپلی چیزی شبیه نانوایی که کارت های پولی پشت سرهمی را در صف یکی یکی برمیدارد و فقط داد می زند هر کارتی 15 عدد…گاهی هم به بعضی ها که دیر رسیده اند می گوید نمی رسد اما دوست داری بمون. هفته ها اینده شما ها را انجا می بینم…حالا زخم بزنید.شکایت کنید.و نان بری کنید. اما شما را ته صف خواهیم دید
-
Market Digest.IR
فیوچرهای امریکا با افت قابل توجهی معامله می شوند بازار نسبت به ارزش گذاری بالای سهام مرتبط با هوش مصنوعی، بازده سرمایه گذاری های و حجم بالای سرمایه گذاری ها و احتمال افزایش نرخ بهره محتاط تر شده است
-
رضا اجلی
خصدرا من همیشه حدود180 خریدم حدود 220 فروختم این سهم همینه
-
ثفارس یکی داخل کانالش گفته بود خریدار ثفارس خواهم بود برای سود صد درصدی
-
امیر محمدی
خساپا دستور فوری دولت برای بررسی افزایش قیمت خودرو •️ قایم مقام وزیر صمت: با افزایش اخیر قیمت خودرو مخالفیم و سازمان حمایت باید مستندات خودروسازان را به صورت کامل بررسی کند •️ تا زمان اعلام نظر نهایی، تمامی قیمت های جدید اعلام شده باید از سایت ها و سامانه های فروش حذف شوند.
-
بورس فکرک کردید با 2سال مثبت شدن بازار p/e این نماد درست میشه؟ مثل نماد فملی میشه؟. نه. بنظر من زمانی ساختار مالی این نماد سودسازی قوی خواهد داشت و درست میشه که ارزش اسمی سهم های مختلف اعم از زیانده و سودساز از 100تومن برسه به 1000تومن. نه با عرضه اولیه
-
امیر محمدی
سمگا برگشت شاخص سمت متفاوت 5250000 بیشتر پولیم می تونه باشه فعلا از خرید جدید پرهیز کنید که اصلاح کرد شاخص ضرر نکنید
-
سهم گلچین
سهام تولیدکننده اصلی بنزین ایران به یک شرکت دارویی می رسد 🔹شرکت پخش رازی یکی از شرکت های زیرمجموعه هلدینگ دارویی تامین (تیپیکو) وابسته به سازمان تامین اجتماعی در اطلاعیه ای اعلام کرد که برنده مزایده واگذاری بخشی از سهام شرکت نفت ستاره خلیج فارس شده است. 🔹🔹این مزایده توسط سازمان خصوصی سازی برگزار و ارزش سهام 5 هزار میلیارد تومان عنوان شده است. تعداد کل سهام حدود یک میلیارد است. 🔹پیش از این، نیز سازمان تامین اجتماعی از طریق زیر مجموعه های شستا سهام شرکت های پالایشی را خریداری کرده است. https://ex.agah.com/ref/AD9581/login
-
گروه راهبری سود نیوز | EPSNews
اخابر و سود سال 1405 در سال 1404 و در مقیاس تلفیقی، گروه «مخابرات ایران» از محل 122 هزار میلیارد تومان درامد عملیاتی موفق به ثبت 14.7 همت سود خالص شده است؛ رقمی که نسبت به دوره مشابه سال قبل 109 درصد رشد را نشان می دهد. بر این اساس، سود هر سهم شرکت در این دوره 15 تومان محاسبه شده که با توجه به قیمت 66 تومانی هر سهم، نسبت پی بر اِی گذشته نگر (12 ماهه) در کانال 4 قرار می گیرد. در یک سناریوی معقول، اگر گروه مخابرات بتواند سوداوری خود را در سال 1405 متناسب با تورم محیط اقتصادی یعنی حدود 80 تا 90 درصد افزایش دهد، سود هر سهم این شرکت می تواند به حدود 28 تومان برسد. در چنین شرایطی و با فرض ثبات قیمت 66 تومانی سهم، پی بر اِی فوروارد «اخابر» در کانال 2 محاسبه می شود. گفتنی است حدود 80 درصد از سهام «همراه» در اختیار «اخابر» قرار دارد و گروه همراه اول نیز در سال 1404 به 10.6 همت سود تلفیقی دست یافته است. همچنین عملکرد شرکت اصلی در همین دوره به 11.4 همت سود خالص معادل 12 تومان سود به ازای هر سهم رسیده که نسبت به دوره مشابه 150 درصد رشد را نشان می دهد. / بورس24
-
مهدی امتیازی
اهرم جناب غضنفری شنبه اول طهرم 4032 زیر 400 خریدیم 450 دادیم رفت اهرم 4600 نوسانی خریدیم 4870 فروش دیروز اهرم صف فروش خریدم صف خرید فروختم امدم موج امروز زیر صفر تابلو برداشتم صف خریدشد