اخابر و سود سال 1405 در سال 1404 و در مقیاس تلفیقی، گروه «مخابرات ایران» از محل 122 هزار میلیارد تومان درامد عملیاتی موفق به ثبت 14.7 همت سود خالص شده است؛ رقمی که نسبت به دوره مشابه سال قبل 109 درصد رشد را نشان می دهد. بر این اساس، سود هر سهم شرکت در این دوره 15 تومان محاسبه شده که با توجه به قیمت 66 تومانی هر سهم، نسبت پی بر اِی گذشته نگر (12 ماهه) در کانال 4 قرار می گیرد. در یک سناریوی معقول، اگر گروه مخابرات بتواند سوداوری خود را در سال 1405 متناسب با تورم محیط اقتصادی یعنی حدود 80 تا 90 درصد افزایش دهد، سود هر سهم این شرکت می تواند به حدود 28 تومان برسد. در چنین شرایطی و با فرض ثبات قیمت 66 تومانی سهم، پی بر اِی فوروارد «اخابر» در کانال 2 محاسبه می شود. گفتنی است حدود 80 درصد از سهام «همراه» در اختیار «اخابر» قرار دارد و گروه همراه اول نیز در سال 1404 به 10.6 همت سود تلفیقی دست یافته است. همچنین عملکرد شرکت اصلی در همین دوره به 11.4 همت سود خالص معادل 12 تومان سود به ازای هر سهم رسیده که نسبت به دوره مشابه 150 درصد رشد را نشان می دهد. / بورس24
-
گلدا حمایتش از دست بره صندوق عیار منظورم بود با توجه به داده های بازار و ارزیابی شخصی
-
Khatereh Roshan
فزر 16032 طلا مثبت
-
رصد روز
📌ادامه ابهام ها در انتصابات شستا و تاپیکو؛ معیار انتخاب اعضای هیات مدیره چیست؟ 🔻انتصاب الهام خیراندیش به عضویت هیات مدیره پتروشیمی ابادان، پرسش هایی را درباره معیارهای انتخاب مدیران در شرکت های زیرمجموعه شستا و تاپیکو ایجاد کرده است. 🔻پتروشیمی ابادان از شرکت های دارای چالش های جدی در صنعت پتروشیمی محسوب می شود و به همین دلیل انتخاب اعضای هیات مدیره ان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. 🔻بر اساس سوابق منتشرشده، برخی کارشناسان معتقدند مسیولیت های پیشین خیراندیش عمدتاً در حوزه های اداری بوده و همین موضوع ابهاماتی را درباره تناسب تجربیات وی با مسیولیت جدید به وجود اورده است. 🔻در چنین شرایطی انتظار می رود شستا و تاپیکو دلایل و معیارهای این انتصاب را به صورت شفاف اعلام کنند تا زمینه پاسخگویی به پرسش های مطرح شده فراهم شود. 🔻اکنون این پرسش مطرح است که در انتصاب اعضای هیات مدیره شرکت های راهبردی، چه شاخص هایی برای سنجش تخصص، تجربه و تناسب مدیریتی افراد مورد توجه قرار می گیرد؟ @rasaderooz
-
شپلی سقوط از انچه میبینید نزدیکتره مثل تکنو
-
گلدا متاسفانه طلا هم احتمال داره از دست بره 42500 و 42185 صندوق عیار مبنا قرار بدین اگه از دست رفت و حجم افزایش یافت و فروشنده ها زیاد شدن سریعا باید خروج داد اصلا دیگه برام عجیب نیست انس طلا 3600 کوتاه مدتی رویت کنه اینا فرضیات واقعی بود تصمیم نهایی با شما
-
سمیه
تکنو میایید یه همچین سهمی رو با این مقدار رشد میخری بعدش فقط خودت رو سرزنش کن
-
بورس۲۴ | Bourse24
#صندوق_های_درامد_ثابت امروز در پنجمین روز متوالی جذب پول خرد به ازا 47,9 همت معامله بالغ بر 8,2 همت سرمایه از سوی حقیقی ها دریافت کردند تا مجموع پولی که از 27 خرداد ماه (چهارشنبه هفته قبل) تا امروز به صندوق های #فیکس_اینکام تزریق شده به حدود 22 همت برسد. اوند، یاقوت، ستاره، افران، پاسارگاد، کیان، کارا، فیروزا و لبخند بیشترین نقدینگی خرد را جذب کردند. #بازار_بورس #بازار_بورس_ایران #نبض_بازار @bourse24ir
-
فملی ورود پول و کد به کد سنگین تو سهم مشهود بود چطور توقع پایین اومدن دارید؟ اونم طلای بورس ایران اگه فروختید فقط از شنبه بشینید و نگاه کنید
-
غگز غگز تکنو ابین پلاست محکوم به سقوط
-
ققنوس
#خپارس 🔴*معاون اقتصادی سایپا: مانع اصلی واگذاری سهام، تعیین تکلیف وثیقه بانک تجارت است*