جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| traider.broker
۱۳:۳۲:۱۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

بورس فکرک کردید با 2سال مثبت شدن بازار p/e این نماد درست میشه؟ مثل نماد فملی میشه؟. نه. بنظر من زمانی ساختار مالی این نماد سودسازی قوی خواهد داشت و درست میشه که ارزش اسمی سهم های مختلف اعم از زیانده و سودساز از 100تومن برسه به 1000تومن. نه با عرضه اولیه

لیست اخبار