جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| gholamiiiii
۱۳:۲۴:۰۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

ثغرب ای کاش نمی فروختم. رفتم صندوق نقره گرفتم انجا منفی 27 درصد تو ضررم یک ماهه، الان ثغرب را نمیده برگردم. عمرم به تباهی رفت. این بورس درست بشو نیست. ای کاش…

لیست اخبار