جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Soheil110110313 | soheil110110313
۱۳:۲۳:۳۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

#ثفارس سلام دوستان عزیز بنده سال 1399 سهم رو 1800 تومن خریدم سهم تو دوسال تا 420 تومن اومد پایین خیلی سخت گذشت بد سهم با افزایش سرمایه125 درصدی رشد کرد تا 8400 تومن اومد الان برای قدیمی ها سهم تو محدوده 2700 تا 2800 تومن هست یه چیزی که در این 6 سال شاهد اون بودم حمایت ها و پشتیبانی بانی های سهامدار عمده سهم بود یه روزی رو تابلو سهم 3 تا سهامداران عمده بود شهرداری شیراز اداره اوقاف شیراز و مهندس سلیمانی با 30 میلیون برگه سهم الان شما شاهد هستید فقط یه کد 500 میلیون برگه سهم داره رو تابلو اوضاع بنیادی شرکت که بماند باورتون شاید نشه مدیریت قبلی شرکت داشت به فنا میداد همه پروژه ها مشکل حقوقی داشت پروژه جدید تعریف نمی کردن اوضاع بنیادی شرکت خراب بود سرمایه گذار نبود الان تمام مشکلات حقوقی شرکت در پروژه ها حل شده پروژه جدید تعریف شده شناوری سهم در حال کمتر شدن هست تمام این زحمت ها رو سهامدار عمده کشیده من صبر کردم و صبر می کنم چون نتیجه صبر خودم یک بار تجربه کردم

لیست اخبار