جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
مسعود کاشف | masoud.50
۱۲:۴۸:۵۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

گشان هنوزم حقوقی طمع جمع کردن در قیمت های مفت داره ول کن اون فنر لعنتی رو الان بالای 400م سهم دستتون هست با کد حقیقی و حقوقی باقیشو رو 3000ت و 5000ت بخرید اینقدر نوسان گرفتید نصف همین تعداد سهم مفت در اومده براتون بس نیست ملک خیام رو مفت خریدید اقساطی بس نیست

لیست اخبار