#ملی_مس_ایران #فملی در این گزارش به بررسی وضعیت قیمتی سهام فملی میپردازیم. مطابق نمودار ارزش دلاری ان در محدوده های نزدیک به سقف دلاری معامله می شود. این دلیل بر نزول زیاد قیمتی فملی نخواهد بود فقط در لحظه الان احتمالا تبدیل بخشی از فملی به سهم های خوب و پتانسیل رشد بالا در این مرحله کار بهتری است و بعدا در جای مناسب می توان دوباره وارد فملی شد فملی سال 1405 احتمالا حدود 400 تومان سود بسازد به ازای هر سهم و با P/E 10 هنوز هم جای رشد دارد تا محدوده 4000 تومان. پست ریپلای شده در مورد فملی را هم بخوانید. رضا نعمت اللهی
-
فیلتر نویسی شیرین
شکر خدا شتران و تجارت و حکشتی و خکاوه و قشرین خوب شد امروز سرخط تادیکو خریدیم من امروزم کولان خریدم🤦♂،ببینیم میره بالا یا داخلمون گیر میکنه اخر هفته خوبی داشته باشید🌹🌹
-
مهندسیِ پول 💵
🟢 رشد 88 هزار واحدی شاخص بورس 🔸 شاخص کل بورس در اخرین روز کاری با رشد 88 هزار واحدی در پایان معاملات امروز به 5 میلیون و 160 هزار واحد رسید. 🔹 شاخص کل (هم وزن): 12 هزار واحد مثبت 🔸 ارزش معاملات: 352600 میلیارد تومان 🔹 #ولاعتماد سرانجام بازگشایی شد 🔸 بانک مهر ایران در مسیر تبدیل شدن به بانک عامل اصناف کشور 🔹 نمادهایی که افشای الف خوردند ؛ #کقزوی #فرود #کگهر 🔸 پذیره نویسی صندوق بخشی فلزات اساسی #مسگون از امروز اغاز می شود 🔹 فملی مجمع برگزار می کند؛ زمان جلسه: 1405/04/13 راس ساعت 10:00 🔸 مهم برای نمادهای پالایشی | بازگشت فرمول قیمت گذاری خوراک و فراورده های پالایشی به نرخ های جهانی از اواخر خرداد 🔹 بقایی: مجوز فروش نفت و محصولات پتروشیمی دیروز صادر شد و از همان زمان قابلیت اجرا دارد 🔸 شپنا سهامداران را غافلگیر کرد؛ جهش 208 درصدی سود هر سهم 🔹 طبق اعلام کارگروه اردونان اتاق اصناف ایران، قیمت جدید انواع نان در استان تهران به شرح زیر است: •️نان لواش: 2 هزار و 700 تومان •️نان بربری: 10 هزار تومان •️نان سنگک: 15 هزار و 500 تومان #ایران_قوی🇮🇷 #ایران #طلا #نقره #بورس #سهام #نماد #نوسان #سود #سهم #اوراق_بهادار #درامد #اخباربورس #صندوق #رکورد #بازگشایی #ورود #پول_حقیقی #توقف #پذیره نویسی 🆔 @Bit402 💸
-
خودران چقدر رو اعصابه این صندوق
-
بتا سهم
#سیدکو در گزارش 12ماهه حسابرسی نشده به سود 7088 ریالی رسیده است
-
شپلی نوش جونتون ولی قرار نیست یه کله بالا بره
-
بِهین بورس | Behinbourss
💰 گزارش حباب و ترکیب دارایی های صندوق های طلا 🟡 قیمت دلار : 161،800 تومان 🟡 قیمت اونس جهانی : 4،118 دلار 🗓 02 تیر 1405 #حباب_صندوق_طلا #طلا ✔️ لینک کانال در بله 🌎 www.Nibi.ir 🆔 @Nicitahlil | نیکی تحلیل https://ble.ir/NICITahlil
-
سینرژی فقط یکی از دوستان فرق این رو با سهم انرژی به من بگه البته میدونم این صندوق کالا هست و اون سهام انرژی ولی به هر حال هر دو دارن انرژی میفروشن چرا این هر روز منفی و انرژی هر روز صف خرید ممنون میشم راهننایی نمایید
-
Hamid Albo
وسپه وسپه سعی تو بکن تو میتونی و نشان دادی قادر هستی در بازار فول مثبت صف فروش باشی. فردا هم منفی و صف فروش باش تا قیمت 400 در دسترس باشد. به این میگن سهم بنیادی و سوداور
-
روح اله افشار
فزر صندوقهای طلا و سپرده نقره ، منفی ها رو دارن پس می گیرن و به صفر تابلو نشستن شاید طلا موقتا کانال 15800 15900 رو ببینه ، اونم شاید ولی من بارها گفتم ، فکر نمی کنم صندوق طلای عیار از 42 44 خیلی بزارن بره پایین تر ، این قیمت ، قیمت پاییز سال گذشته عیار هست به نظرمن ، عیار امسال اسفند ماه عدد 70 75 هم ببینه
-
شکبیر احداث خط لوله تامین خوراک از پالایشگاه گازی هویزه به پتروشیمی امیر کبیر بسیار اتفاق مثبتی هست که خوراک پایدار برای شرکت فراهم میکننه