جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| rayan402
۱۳:۴۰:۱۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

سینرژی فقط یکی از دوستان فرق این رو با سهم انرژی به من بگه البته میدونم این صندوق کالا هست و اون سهام انرژی ولی به هر حال هر دو دارن انرژی میفروشن چرا این هر روز منفی و انرژی هر روز صف خرید ممنون میشم راهننایی نمایید

لیست اخبار