شکر خدا شتران و تجارت و حکشتی و خکاوه و قشرین خوب شد امروز سرخط تادیکو خریدیم من امروزم کولان خریدم🤦♂،ببینیم میره بالا یا داخلمون گیر میکنه اخر هفته خوبی داشته باشید🌹🌹
-
غالبر ولی ازحجم صف فروشش مشخصه یه لج و لج بازی تو سهم هست قسم خورده صف فروش زیر 9 میلیون نیاد
-
وصندوق من صبح فروختم
-
فرید امیری
ایول ملت بالاخره جواب داد باید به همین دلیل وبملت بخرم 😂
-
💠 سامان تحلیل 💠
نمادهایی که از منفی به مثبت رفته اند ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🆔 ادرس کانال های سامان تحلیل: تلگرام بله روبیکا 🌐سایت کارگزاری بانک سامان : https://samanbourse.ir ☎️ مرکز تماس و پشتیبانی: 43024000 - 91001347 💠در مسیر تحلیل،اگاهی و تحول… 💠 https://rubika.ir/samantahlil https://t.me/Samantahlil
-
Flight
#زفکا فروش عالی در سه ماهه اول 1405 #شاخص_بورس با این سهم ها هست که جون می گیره و پرواز می کنه
-
چنوپا شبندر غدانه غمینو رو باسود کم فروختم انداختم داخل چنوپا
-
دپارتمان بورس
خرید گروهی ؛ #سیسکو #همراه #وغدیر #پخش #شبندر #شپنا #شبریز #فارس #وتجارت #وپاسار #ونوین #وبملت #تاپیکو #دسبحان #دماوند #دعبید 🗓1405/04/02 @departeman_ir
-
دپارتمان بورس
ورود پول هوشمند ؛ پالایشگاهی ؛ #شبندر #شبهرن #شپنا #شراز #شبندر پتروشیمی ؛ #تاپیکو #فارس #پارسان #شاراک #اریا بانکی ؛ #وبملت #وپاسار #ونوین #وگردش شاخص سازها ؛ #حکشتی #رمپنا #بترانس #اخابر #وگردش #ونفت #وپترو #فارس سایر « قدرت خریدار » ؛ #ددانا #دقاضی #دجابر #درازک #دارو #بورس #صبا #کوچین #فنر #زفارس #شغدیر #غشوکو #فتوسا #شمس #ولملت #خگستر #شگل #فصبا 🗓1405/04/02 @departeman_ir
-
دپارتمان بورس
#وپترو ؛ مطابق چارت ترسیمی پیشنهاد ورود در 1%+ دیروز ✔️ #صف_خرید قدرتمند قدرت خریدار 18+ #وپترو خرید گروهی دیروز ✔️ 🗓1405/04/02 @departeman_ir
-
Bahman
وسدید این سهم بعد 220دیگه روی خوش و نمی بینه مستقیم حرکت میکنه به طرف 98تومن خیلی مواظب باشید توی تله نیافتید تا سال 1407سهم به نزدیکی 20تومن میرسه هرکسی سهام دار بمونه یعنی نابود میشه سرمایش تصمیم با خودتان است