#کپشیر 📈 پس از اصلاح 16 درصدی از سقف قیمتی، امروز رکورد حجم و ارزش معاملاتش شکسته شد. 🔹 حجم معاملات: 87 میلیون برگ سهم 🔹 ارزش معاملات: 109 میلیارد تومان
-
چنوپا شبندر غدانه غمینو رو باسود کم فروختم انداختم داخل چنوپا
-
دپارتمان بورس
خرید گروهی ؛ #سیسکو #همراه #وغدیر #پخش #شبندر #شپنا #شبریز #فارس #وتجارت #وپاسار #ونوین #وبملت #تاپیکو #دسبحان #دماوند #دعبید 🗓1405/04/02 @departeman_ir
-
دپارتمان بورس
ورود پول هوشمند ؛ پالایشگاهی ؛ #شبندر #شبهرن #شپنا #شراز #شبندر پتروشیمی ؛ #تاپیکو #فارس #پارسان #شاراک #اریا بانکی ؛ #وبملت #وپاسار #ونوین #وگردش شاخص سازها ؛ #حکشتی #رمپنا #بترانس #اخابر #وگردش #ونفت #وپترو #فارس سایر « قدرت خریدار » ؛ #ددانا #دقاضی #دجابر #درازک #دارو #بورس #صبا #کوچین #فنر #زفارس #شغدیر #غشوکو #فتوسا #شمس #ولملت #خگستر #شگل #فصبا 🗓1405/04/02 @departeman_ir
-
دپارتمان بورس
#وپترو ؛ مطابق چارت ترسیمی پیشنهاد ورود در 1%+ دیروز ✔️ #صف_خرید قدرتمند قدرت خریدار 18+ #وپترو خرید گروهی دیروز ✔️ 🗓1405/04/02 @departeman_ir
-
Bahman
وسدید این سهم بعد 220دیگه روی خوش و نمی بینه مستقیم حرکت میکنه به طرف 98تومن خیلی مواظب باشید توی تله نیافتید تا سال 1407سهم به نزدیکی 20تومن میرسه هرکسی سهام دار بمونه یعنی نابود میشه سرمایش تصمیم با خودتان است
-
فزر پانصد وبیست میلیون خرج فزر کردم پانصد ودوازده میلیون خرج شپنا اکنون شپنا 41 درصد سود داده فزر 14 درصد تازه فزر رو قبل مجمع داشتم و 925 تومن بابت هر سهم گرفتم فعلا که شپنا خیلی بهتر عمل کرده باید دید که تا اخر سال کدوم بهتر عمل میکنن البته سهم رانفور هم دارم که تا حالا 61 درصد داده وبهتر از همه عمل کرده 85 هزار سهم قبل مجمع فزر داشتم که الان حدود 50 هزار تا باقی مانده
-
چنوپا سکته نکنیم خوبه
-
مهدی پیروزفر
اروند بدجوری توبازگشایی انداخت بهمون تاحالا صف فروش سنگین و18درصد ضرر،وقتی سهمی ارزش بازگشایی با مثبت40درصد رو نداره چرا به اینقیمت بازش میکنن حالا ما چیکارکنیم،میترسم صف فروش بازبشه،بفروشم بعد رشد کنه
-
ahwaz technical
#خاور کندل های سبز خرید.تایم فریم هفتگی.تارگت ها طبق چارت
-
🫎سرباز لژیون 🫎
خساپا خساپا 🟰 1️⃣0️⃣0️⃣0️⃣0️⃣ 🔱 ⚜️