🔵#حفاری سومین #خرید_حقیقی در قیمت 4,520 ( 2.29% ) ساعت: 12:28 6نفر هر کد میانگین 254 میلیون تومان مجموعا 1,527میلیون تومان 1,448 میلیون تومان توسط #حقوقی عرضه شد. قدرت خریدار: 1.4 م.سی روز: 4.7 | سرانه حقیقی: 124 م.سی روز: 71 قیمت پایانی 4,507 ( 1.99% ) @stockSmartMoney 1405/04/02
-
فیلتر نویسی شیرین
شکر خدا شتران و تجارت و حکشتی و خکاوه و قشرین خوب شد امروز سرخط تادیکو خریدیم من امروزم کولان خریدم🤦♂،ببینیم میره بالا یا داخلمون گیر میکنه اخر هفته خوبی داشته باشید🌹🌹
-
مهندسیِ پول 💵
🟢 رشد 88 هزار واحدی شاخص بورس 🔸 شاخص کل بورس در اخرین روز کاری با رشد 88 هزار واحدی در پایان معاملات امروز به 5 میلیون و 160 هزار واحد رسید. 🔹 شاخص کل (هم وزن): 12 هزار واحد مثبت 🔸 ارزش معاملات: 352600 میلیارد تومان 🔹 #ولاعتماد سرانجام بازگشایی شد 🔸 بانک مهر ایران در مسیر تبدیل شدن به بانک عامل اصناف کشور 🔹 نمادهایی که افشای الف خوردند ؛ #کقزوی #فرود #کگهر 🔸 پذیره نویسی صندوق بخشی فلزات اساسی #مسگون از امروز اغاز می شود 🔹 فملی مجمع برگزار می کند؛ زمان جلسه: 1405/04/13 راس ساعت 10:00 🔸 مهم برای نمادهای پالایشی | بازگشت فرمول قیمت گذاری خوراک و فراورده های پالایشی به نرخ های جهانی از اواخر خرداد 🔹 بقایی: مجوز فروش نفت و محصولات پتروشیمی دیروز صادر شد و از همان زمان قابلیت اجرا دارد 🔸 شپنا سهامداران را غافلگیر کرد؛ جهش 208 درصدی سود هر سهم 🔹 طبق اعلام کارگروه اردونان اتاق اصناف ایران، قیمت جدید انواع نان در استان تهران به شرح زیر است: •️نان لواش: 2 هزار و 700 تومان •️نان بربری: 10 هزار تومان •️نان سنگک: 15 هزار و 500 تومان #ایران_قوی🇮🇷 #ایران #طلا #نقره #بورس #سهام #نماد #نوسان #سود #سهم #اوراق_بهادار #درامد #اخباربورس #صندوق #رکورد #بازگشایی #ورود #پول_حقیقی #توقف #پذیره نویسی 🆔 @Bit402 💸
-
خودران چقدر رو اعصابه این صندوق
-
بتا سهم
#سیدکو در گزارش 12ماهه حسابرسی نشده به سود 7088 ریالی رسیده است
-
شپلی نوش جونتون ولی قرار نیست یه کله بالا بره
-
بِهین بورس | Behinbourss
💰 گزارش حباب و ترکیب دارایی های صندوق های طلا 🟡 قیمت دلار : 161،800 تومان 🟡 قیمت اونس جهانی : 4،118 دلار 🗓 02 تیر 1405 #حباب_صندوق_طلا #طلا ✔️ لینک کانال در بله 🌎 www.Nibi.ir 🆔 @Nicitahlil | نیکی تحلیل https://ble.ir/NICITahlil
-
سینرژی فقط یکی از دوستان فرق این رو با سهم انرژی به من بگه البته میدونم این صندوق کالا هست و اون سهام انرژی ولی به هر حال هر دو دارن انرژی میفروشن چرا این هر روز منفی و انرژی هر روز صف خرید ممنون میشم راهننایی نمایید
-
Hamid Albo
وسپه وسپه سعی تو بکن تو میتونی و نشان دادی قادر هستی در بازار فول مثبت صف فروش باشی. فردا هم منفی و صف فروش باش تا قیمت 400 در دسترس باشد. به این میگن سهم بنیادی و سوداور
-
روح اله افشار
فزر صندوقهای طلا و سپرده نقره ، منفی ها رو دارن پس می گیرن و به صفر تابلو نشستن شاید طلا موقتا کانال 15800 15900 رو ببینه ، اونم شاید ولی من بارها گفتم ، فکر نمی کنم صندوق طلای عیار از 42 44 خیلی بزارن بره پایین تر ، این قیمت ، قیمت پاییز سال گذشته عیار هست به نظرمن ، عیار امسال اسفند ماه عدد 70 75 هم ببینه
-
شکبیر احداث خط لوله تامین خوراک از پالایشگاه گازی هویزه به پتروشیمی امیر کبیر بسیار اتفاق مثبتی هست که خوراک پایدار برای شرکت فراهم میکننه