#غگیلا #گزارش_فعالیت_ماهانه دوره_1_ماهه منتهی به 1405/03/31 شرکت #شیر_پاستوریزه_پگاه_گیلان •️ شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان طی عملکرد 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 مبلغ معادل 4,340,285 میلیون ریال، از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 220 درصد رشد داشته است. •️ غگیلا با سرمایه ثبت شده 1,000,000 میلیون ریال طی عملکرد 6 ماهه سال مالی منتهی به 1405/09/30 مبلغ 20,033,033 میلیون ریال درامد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 135 درصد رشد داشته است. 1405-04-02 11:46:45 (1554703)
-
ثشرق امروزم طبق معمول و روال هر روزه بازم 3 درصد سهم ریزشی بوده،فقط منفی سالانه را دستکاری میکنند دیروز 72 درصد بود امروز شد 67 درصد بجای منفی مثبتش میکنند، یعنی خودشونم میدونند چه گندی دارن میزنند دیگه رو اوردن به دستکاری تابلو منفی ها
-
مهندس لطیفی نژاد
اهرم این مدت سهم هایی مثل دارا یکم با حباب منفی 20 و شپدیس و اروند و بانک دی نشون دادن توانیی رشد قوی را نداند یا فعلا قصد رشد خوب ندارند و سهم هایی مثل اهرم شستا اخابر وپاسار وبملت انرژی شبندر ونوین توانایی رشد 50 درصدی از اینجای بازار رو دارند
-
Ahmadrezam
#سبزوا فک کنم کم کم بگن سبزوا از بورس خارج میشه و همه رو بدیخت میکنه،اینو بفروشید بره ی ساله میگم ازین بکشید بیرون ولی هر روز پیام های تکراری میذارن،این سهم رشد نمیکنه فقط برای خالی کردن جیب سهام دارهاس
-
لوپ تکراری
#سبزوا شرکت «الماس تابان کیش» تو یه اختلاف قراردادی مربوط به تهاتر سیمان در سال 1396، 4 رای داوری علیهش صادر شده که مجموعاً باید 58.9 میلیارد تومان خسارت بده. . شرکت میگه این رایها ایراد قانونی و ماهوی داره، پس به موقع تو دادگاه مشهد درخواست ابطال این احکام رو داده. . تا وقتی که تکلیف دادگاه ابطال مشخص نشده، اجرای احکام متوقف شده و پولی از شرکت گرفته نمیشه. به نفع سهامدار خرده؟ اینجا تا چه حد؟ بله، تا الان به نفع سهامدار خرد هست، چون: . شرکت پا پس نکشیده و حقوقش رو پیگیری قانونی کرده. . مهمتر از همه، اجرا متوقف شده؛ یعنی شرکت فعلاً مجبور نیست 58.9 میلیارد تومان یکجا پرداخت کنه که این از ورشکستگی یا فشار نقدینگی شدید جلوگیری میکنه. اما احتیاط: هنوز هیچی قطعی نیست. اگر دادگاه ابطال رو نپذیره، همین مبلغ باید پرداخت بشه و ضررش سنگینه. پس فعلاً خبر خوبی هست، ولی هنوز خطر کامل رفع نشده و باید منتظر نتیجه نهایی باشین. شرکت هم قول داده نتیجه رو تو کدال اعلام کنه.
-
سید احسان براتی
غالبر امروز هم خرید انجام شد ، هم در صف فروش غنوش و هم این سهم. بالا رفت باهاش میریم ، کمی پایین تر اومد اضافه میکنیم و خدا رو شاکریم
-
غالبر غالبر =فقط ضرر کردی
-
كانال تحليلي و آموزشي بورس آريا
تحلیل بنیادی کچاد با توجه به اینکه کچاد (شرکت معدنی و صنعتی چادرملو) یکی از بزرگ ترین شرکت های معدنی بورس ایران است، از نظر بنیادی همچنان جزو باکیفیت ترین نمادهای بازار محسوب می شود. نقاط قوت بنیادی 1. جایگاه ممتاز در صنعت کچاد از بزرگ ترین تولیدکنندگان: سنگ اهن کنسانتره گندله اهن اسفنجی در ایران است و زنجیره نسبتاً کاملی از معدن تا محصولات فولادی دارد. این موضوع باعث می شود وابستگی کمتری به خرید مواد اولیه داشته باشد و حاشیه سود بهتری حفظ کند. 2. سوداوری قوی بر اساس اخرین اطلاعات مالی: P/E حدود 6.9 EPS حدود 471 ریال ROE حدود 34% حاشیه سود خالص نزدیک به 29% این اعداد نشان می دهند شرکت همچنان سودساز است و نسبت به بسیاری از شرکت های بازار، ارزش گذاری معقولی دارد. 3. سود نقدی مناسب کچاد معمولاً در مجامع سالانه سود نقدی قابل توجهی بین سهامداران تقسیم می کند و برای سرمایه گذاران بلندمدت از این نظر نیز جذاب است. ریسک های اصلی قیمت جهانی سنگ اهن و فولاد نرخ ارز سیاست های دولتی مانند حقوق دولتی معادن با این حال، خبر مثبت این است که در بودجه 1405 نرخ حقوق دولتی معادن بدون تغییر مانده که برای شرکت های معدنی از جمله کچاد خبر نسبتاً مثبتی ارزیابی شده است. ارزش سرمایه گذاری اگر افق سرمایه گذاری شما یک تا سه ساله باشد، کچاد را همچنان یکی از بنیادی ترین سهم های بورس ایران می دانم، زیرا: دارایی های ارزشمند معدنی دارد. جریان سوداوری پایدار ایجاد می کند. در صورت رونق صنعت فولاد و رشد نرخ ارز، ظرفیت افزایش سوداوری دارد. با توجه به پرتفویی که قبلاً از شما دیده ام (وبملت، کچاد، مهر، خودرو، شمواد، وصندوق، تپکو، کیمازی و صندوق طلا)، کچاد را یکی از ستون های اصلی و کم ریسک تر سبد شما می دانم و اگر قصد نگهداری میان مدت تا بلندمدت دارید، از نظر بنیادی یکی از بهترین انتخاب های سبد شماست.
-
بتا سهم
#ثجنوب در گزارش ماهانه خرداد به درامد 3331 میلیارد ریالی رسیده است 9ماهه به فروش 9860 میلیارد ریالی رسیده است
-
غالبر غالبر بخری فقط جز ضرر چیزی نداره
-
بشتابید نشتابید خواهند شتافت پس بشتابید . شارپ تا کهکشان ها دارد بورس .سالار وشرور بازار ها بورس است0🟢💚💜🩵💚🩵💚🟢💙 وبوعلی .وبملت. شپنا .وشبندر. ارزنده بماند یادگار🟩🟩🟩