جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Ahmadrezam | aahmadrezam
۱۳:۴۵:۳۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

#سبزوا فک کنم کم کم بگن سبزوا از بورس خارج میشه و همه رو بدیخت میکنه،اینو بفروشید بره ی ساله میگم ازین بکشید بیرون ولی هر روز پیام های تکراری میذارن،این سهم رشد نمیکنه فقط برای خالی کردن جیب سهام دارهاس

لیست اخبار