کاما کلیت بازار مثبت هست والا کاما خیلی سریع صف فروش رو میچینه
-
جستجوگر بورسی
#نگین_فارس برای هر سرمایه گذار، یک مسیر در خلیج فارس 🔵 شرکت تامین سرمایه خلیج فارس با ارایه راهکارهای متنوع سرمایه گذاری تلاش کرده است برای هر هدف مالی و هر سطح ریسک پذیری، گزینه ای متناسب در اختیار سرمایه گذاران قرار دهد. 🌊 ساحل؛ صندوق درامد ثابت با سود روزشمار و تجمعی، مناسب افرادی که به دنبال رشد مستمر سرمایه هستند. 🌴 نخل؛ صندوق درامد ثابت با تقسیم سود ماهانه، مناسب افرادی که دریافت منظم سود را ترجیح می دهند. 🛡️ تضمین؛ صندوق صدور ابطالی مختلط، راهکاری برای سرمایه گذاری در بازار سهام با امکان بهره مندی از تضمین اصل سرمایه. 🥇 نگین فارس؛ سرمایه گذاری در طلا برای حفظ ارزش دارایی در برابر تورم و نوسانات اقتصادی. 🏭 پتروفارس؛ بهره مندی از ظرفیت رشد صنعت پتروشیمی، یکی از صنایع پیشران اقتصاد کشور. 📈 خلیج؛ صندوق سهامی با مدیریت حرفه ای، مناسب سرمایه گذارانی که به دنبال مشارکت در فرصت های بازار سرمایه هستند. هر هدف مالی، راهکار خود را می خواهد؛ از حفظ ارزش دارایی تا کسب درامد مستمر و مشارکت در رشد بازار. 📱 برای سرمایه گذاری، به سامانه سرمایه گذاری خلیج فارس مراجعه کنید: PGINVEST.IR ➖➖➖➖➖ 🌱 @PGIBC_IR
-
ثغرب اکبر اقا سود نقدی کی میزنن. دیگه هیچ پولی نمونده که بورس بلعیده نباشه. بیچاره شدم گرفتارم
-
سباقر داخل معاملات TAL یک سهم معامله نشد،که نشان از صف خرید شنبه میدهد
-
عزیزاله براتی
کیسون و همچنین فولای
-
Matinferzi
#ساوه برید سمازن روببینید یه روز اجازه ورود داد دوباره رفت صف خرید ولی اینا گند میزنن به به 50 وچند درصی که بعد چند سال دادن
-
jamal didar
#ثامید سود خالص شرکت تو گزارش توجیهی افزایش سرمایه رو ببینید مخصوصا سال 1406 رو بیشتر سود شرکت از پروژه کیش هستش فقط باید صبر کرد
-
عزیزاله براتی
کیسون برای چینش سبد کیسون وبصادر عالی
-
.
کاما 95درصد بازار صف خرید باشن کاما و کبافق بی شک جز 5درصدهستن بازی امروز و دیروزهم نیست 6 ساله
-
خودرو به نظر داره راهه خودشو میره فقط یه روزایی مثه پریروز هیجان و ترس بالا بود اونی که خواست پیاده بشه پیادش کردن حالا باید منتظر شنبه باشیم ولی بازی روانیه رشد فقط شده صف فروش و صف خرید لزومی نداره همیشه قفل باشه تا رشد کنه میتونه به صورت نوسانی با پایانی مثبت و کندلای خوب به قیمتای بالاتر برسه پرسود باشید 🚀🚀🚀
-
ثغرب ای کاش نمی فروختم. رفتم صندوق نقره گرفتم انجا منفی 27 درصد تو ضررم یک ماهه، الان ثغرب را نمیده برگردم. عمرم به تباهی رفت. این بورس درست بشو نیست. ای کاش…