جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| gholamiiiii
۱۳:۲۵:۵۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

ثغرب اکبر اقا سود نقدی کی میزنن. دیگه هیچ پولی نمونده که بورس بلعیده نباشه. بیچاره شدم گرفتارم

لیست اخبار