جزئیات خبر | تلگرام
بازگشت به خانه
بهنام صمدی | BehnamSamadi | behnamsamadi_org
۱۱:۴۹:۰۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

کالا چی میگه این وسط؟ داداش کل میز بورس رو تو حساب می کنی، خودت قرمزی؟ یه چیز هم منهای سهام بگم هیچ کدوم از ساختمان های ارکان و خود سازمان بورس یه تابلو ندارن فرابورس توی ارژانتین، بورس توی سعادت اباد و خود سازمان توی تخت طاووس بورس انرژی بدبخت که ساختمونش در حد یه اپارتمان فسقلیه تنها بورسی که پرچم بازار سرمایه رو بالا نگه داشته بورس کالاست روبروی وزارت نفت، توی خیابون طالقانی درشت بالای ساختمان زده "بورس کالای ایران" @BehnamSamadi_org ☑️

فالورها 3858
تاثیر (Imp) 42.0
بازدید 42
لیست اخبار