#سباقر اگر بخواییم مزیت های رقابتی رو مقایسه کنیم، ایران چند تا نقطه قوت داره: اول، فاصله بسیار کم مرزی (مثلاً باقِران 20 کیلومتر)، دوم، هزینه حمل پایین تر، سوم، تجربه تاریخی در صادرات سیمان به افغانستان و چهارم، زیرساخت های نزدیک. از سوی دیگه، ازبکستان مزیت رقابتی دیگه ای هم داره: اول، بازارهای تازه و توسعه یافته در اسیای مرکزی، دوم، شاید قیمت های رقابتی در اینده، و سوم، توافق های تجاری جدید که ممکنه تقویت بشن. اما در کل، با توجه به نزدیکی مرز، هزینه پایین تر و تجربه بیشتر، به نظر میاد ایران هنوز هم مزیت رقابتی قوی تری برای افغانستان داره.
-
hamid
#وحکمت خیلی اذیت شدیم خیلی سخت بود ولی ب نظر میرسه اخرای بازی هست اخرین پله ی وحکمت رو امروز خریدم ببینیم چی میشه… شرکت سود ساخته دو تا افزایش سرمایه سنگین 1400 و 1405 داشته سهم ب شدت خشک شده کف های تاریخی حجم های تاریخی خورده اگه اینها دلیل بر افزایش قیمت سهم نباشه هیچی درست نیست ما تا ده برابر نشه نمی فروشیم با سپاس شاید یک سال دیگه تارگت تاچ بشه
-
شپدیس بالاخره حرکتشو داره شروع میکنه دوستان جم پیلن هم بررسی کنید، بنیاد عالی شناوری کم ابتدای روند/./
-
وتجارت با توجه به اختلال فعلی بانک تحارت بانک ملل و پارسیان سالم هستند میتونید استفاده کنید از خدماتشان
-
حمید۱۹
#شپدیس فقط دو ماه وقت هست ارز اوری بشه با توجه به اینکه فاینانس تامین مالی برای صادرات اوکی شده احتمالا شپدیس تا دو ماه صف خرید بشه
-
مهدی هاشمی
#کفراور این صفحه چقدر ساکته
-
امیرمحمد غلامی
ثفارس از 98 تابلو این سهمو نگاه میکنم بالایی در کار نیست هر مثبتی فرصت خروج هستش
-
وبهمن انقدر فروشنده نداره حراج بدون دامنه نتونست برگذار کنه بعد نگران سهمی؟ کلا سیستمو خاموش کن برو 2 ماه دیگه بیا ببین چه خبره
-
وبملت با توجه به اختلال فعلی بانک ملت بانک ملل و پارسیان سالم هستند میتونید استفاده کنید
-
کیان ایرانی
ومدیر کد به کد در سهم کاملاً مشهود بود
-
Sahand
#اروند زنگ بزنید امور سهام