🔺️ محمد هاشمی کیا سکان هدایت پتروفرهنگ را در دست گرفت 🔹️ محمد هاشمی کیا مدیرعامل جدید پتروفرهنگ شد به گزارش پتروشیمی ها؛ با حکم علی صادقی، مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان، محمد هاشمی کیا به عنوان مدیرعامل جدید هلدینگ پتروفرهنگ منصوب شد. @khabarfouri
-
امیر محمدی
سمگا برگشت شاخص سمت متفاوت 5250000 بیشتر پولیم می تونه باشه فعلا از خرید جدید پرهیز کنید که اصلاح کرد شاخص ضرر نکنید
-
سهم گلچین
سهام تولیدکننده اصلی بنزین ایران به یک شرکت دارویی می رسد 🔹شرکت پخش رازی یکی از شرکت های زیرمجموعه هلدینگ دارویی تامین (تیپیکو) وابسته به سازمان تامین اجتماعی در اطلاعیه ای اعلام کرد که برنده مزایده واگذاری بخشی از سهام شرکت نفت ستاره خلیج فارس شده است. 🔹🔹این مزایده توسط سازمان خصوصی سازی برگزار و ارزش سهام 5 هزار میلیارد تومان عنوان شده است. تعداد کل سهام حدود یک میلیارد است. 🔹پیش از این، نیز سازمان تامین اجتماعی از طریق زیر مجموعه های شستا سهام شرکت های پالایشی را خریداری کرده است. https://ex.agah.com/ref/AD9581/login
-
گروه راهبری سود نیوز | EPSNews
اخابر و سود سال 1405 در سال 1404 و در مقیاس تلفیقی، گروه «مخابرات ایران» از محل 122 هزار میلیارد تومان درامد عملیاتی موفق به ثبت 14.7 همت سود خالص شده است؛ رقمی که نسبت به دوره مشابه سال قبل 109 درصد رشد را نشان می دهد. بر این اساس، سود هر سهم شرکت در این دوره 15 تومان محاسبه شده که با توجه به قیمت 66 تومانی هر سهم، نسبت پی بر اِی گذشته نگر (12 ماهه) در کانال 4 قرار می گیرد. در یک سناریوی معقول، اگر گروه مخابرات بتواند سوداوری خود را در سال 1405 متناسب با تورم محیط اقتصادی یعنی حدود 80 تا 90 درصد افزایش دهد، سود هر سهم این شرکت می تواند به حدود 28 تومان برسد. در چنین شرایطی و با فرض ثبات قیمت 66 تومانی سهم، پی بر اِی فوروارد «اخابر» در کانال 2 محاسبه می شود. گفتنی است حدود 80 درصد از سهام «همراه» در اختیار «اخابر» قرار دارد و گروه همراه اول نیز در سال 1404 به 10.6 همت سود تلفیقی دست یافته است. همچنین عملکرد شرکت اصلی در همین دوره به 11.4 همت سود خالص معادل 12 تومان سود به ازای هر سهم رسیده که نسبت به دوره مشابه 150 درصد رشد را نشان می دهد. / بورس24
-
مهدی امتیازی
اهرم جناب غضنفری شنبه اول طهرم 4032 زیر 400 خریدیم 450 دادیم رفت اهرم 4600 نوسانی خریدیم 4870 فروش دیروز اهرم صف فروش خریدم صف خرید فروختم امدم موج امروز زیر صفر تابلو برداشتم صف خریدشد
-
Aaa
وسدید این 220 میلیون سهم رو کی فروخت و کی خرید اگه شفاف میشد خیلی خوب میشد
-
سمگا با این گزارشات عالی ورشد وگردش وبرنامه فروش زیرمجموعه ها باید رشد که ،باید
-
اهرم دوستان لطفاً نظر بدید اگه بحث افزایش سود بانکی مطرح بشه، تاثیرش در شرایط فعلی (با همه ی چیزهایی که میدونین) روی سهام چه خواهد بود؟
-
ارش
#فسوژ بنظر میاد مجمع فسوژ لغو شده
-
خزامیا با سلام به باتلاق بزرگی به نام خزامیا خوش امدین هرچه می حواهین اضافه کنین فقط خواهشا دیگران را تحریک نکنین مطمین باشین این سهم جایی نخواهد رفت.
-
كارگزاری آينده نگر خوارزمی
📊 #خلاصه_عملکرد روزانه بازار سه شنبه 1405/04/02 ✅ بیشترین نسبت ارزش معاملات به ارزش بازار: #پدرخش ✅ بیشترین ارزش معاملات بازار: #فملی 🟢 بیشترین صف خرید پایان بازار(براساس ارزش): #شپنا 🔴 بیشترین صف فروش پایان بازار(براساس ارزش): #اروند 📞61914000 🆔 @KharazmiBroker 🌐 www.KharazmiBroker.ir