#خگستر
-
سریع صندوق ثابت اوند بخرید برای این یک هفته تطیل شد تا مثبت 1 میره بالا
-
حافرین کانال نزولی رو بذارید ببینیم !!!!!!!
-
محسن فتحی
#فسوژ سلام مجمع برقرار یکشنبه طبق اطلاعیه انجام میشه
-
زائر
سیلور خوب شد دوروزه پیش این اشغالو فروختمش دادم سهام بوعلی وخفولا خریدم الان 5درصد سودم
-
رامین کلهر
ستران امروز اضافه کردم پی به ای این سهم از بقیه سیمانی ها پایین تر هست و فروشش هم خوب بوده
-
️️ کارگزاری پیشرو
🔸در معاملات امروز، صندوق موج با بیشترین ارزش معاملات و نارنج اهرم با بیشترین ورود پول در مرکز توجه بازار قرار گرفتند . افزایش حجم معاملات در اهرم و توان نیز نشان دهنده رشد تمایل معامله گران به نوسانات بالاتر و معاملات پرتحرک است. 🔸از منظر ریسک، دوایکس با ضریب اهرمی بالاتر تصویر نوسان شدیدتری ارایه می دهد، در حالی که پیشران به دلیل اهرم پایین تر، گزینه ای متعادل تر برای سرمایه گذاران محتاط به شمار می رود. این تفاوت، رویکردهای متفاوت معامله گران را در صندوق های اهرمی نمایان می کند. 🔻در مقابل، ثبت خروج پول در صندوق جهش از تداوم فشار فروش و کاهش اعتماد کوتاه مدت حکایت دارد. ادامه این روند می تواند بر تعادل عرضه و تقاضا و چشم انداز معاملاتی اتی این صندوق اثرگذار باشد. ➖➖➖➖ 📰کانال پیشرو: @pishrobroker 💬پشتیبانی پیشرو: @pishrocrm https://t.me/pishrobroker https://t.me/pishrocrm
-
danial
#کترام اگر 340 ت رد کنه تارگت اول6200 ت است از 340ت رشد حدود 1700 %
-
اگه میخوای متوجه مفت بودن قیمت سهام بشی یسر به سهام فایرا بزنید با خرید 9 تا حقیقی و 5 تا حقوقی سهم قفل خرید شده :))) .
-
سعید پیرنیا
شپنا فعلا نقد می مونیم تا هفته بعد تاییدیه ورود داده بشه
-
محسن اوجی
#شپدیس اساتید محترم نظر دهید گزارش 6 ماهه این سهم سال قبل 4031230با سرمایه6000000 شده15929 و گزارش 6 ماهه 4041229 با سرمایه 461145544 شده 601 ریال که با در نظز گرفتن افزایش سرمایه سود 6 ماهه امسال 7.68 برابر شده ولی در کدال بدون در نظر گرفتن افزایش سرمایه منفی 96 درصد زده لطفا توضیح دهید که اگر نظرم درست باشه سریعا خرید کنم