🔶بیدبلند خلیج فارس به مجمع سالیانه می رود به گزارش «فراز انرژی»، شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس (سهامی خاص) طی اطلاعیه ای از سهامداران، وکلای قانونی و نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت کرد تا در مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت حضور یابند. بر اساس این اگهی، مجمع راس ساعت 10 صبح روز یکشنبه 21 تیرماه 1405 در تهران، خیابان کریمخان زند، نرسیده به میدان… 🖇https://farazeenergy.ir/?p=51545 📡 به کانال خبری «فرازِ انرژی» بپیوندید 📌 *کانال واتساپ (2)* https://chat.whatsapp.com/DRjID6uZ2QBI9PtTaVz4sJ 📌 *کانال تلگرام* https://t.me/FarazeEnergy 📌 *اینستاگرام* https://www.instagram.com/farazeenergy 📌 *ایکس* https://x.com/cherichaji
-
ریرا ق
اهرم درود جناب غضنفری وقتتون بخیر 🌹 عذر می خوام ضملت 32 ـ 5031 با توجه به تایم سر رسید خوبی که دارند امکان رشدشون هست ؟ چند درصدی تو ضررم… 😑
-
غالبر اصلا پیشنهاد نمیشه برای خریدن غالبر
-
عیار روزی که گفتم بفروشید و سهام بنیادی مسه شبندر و وبملات بگیرید الان کلی تو سود بودید. ولی تعصب کارو خراب میکنه. بازار سهام حالا حالا ها صعودی خواهد بود
-
غالبر بفروش تا خیالت راحت بشه غالبر بدترین سهام
-
غپاذر سلام دوستان سود غپاذر امروز واریز شد قرار بود 6تیر واریز بشه دستشان درد نکنه
-
فیلتر نویسی شیرین
شکر خدا شتران و تجارت و حکشتی و خکاوه و قشرین خوب شد امروز سرخط تادیکو خریدیم من امروزم کولان خریدم🤦♂،ببینیم میره بالا یا داخلمون گیر میکنه اخر هفته خوبی داشته باشید🌹🌹
-
مهندسیِ پول 💵
🟢 رشد 88 هزار واحدی شاخص بورس 🔸 شاخص کل بورس در اخرین روز کاری با رشد 88 هزار واحدی در پایان معاملات امروز به 5 میلیون و 160 هزار واحد رسید. 🔹 شاخص کل (هم وزن): 12 هزار واحد مثبت 🔸 ارزش معاملات: 352600 میلیارد تومان 🔹 #ولاعتماد سرانجام بازگشایی شد 🔸 بانک مهر ایران در مسیر تبدیل شدن به بانک عامل اصناف کشور 🔹 نمادهایی که افشای الف خوردند ؛ #کقزوی #فرود #کگهر 🔸 پذیره نویسی صندوق بخشی فلزات اساسی #مسگون از امروز اغاز می شود 🔹 فملی مجمع برگزار می کند؛ زمان جلسه: 1405/04/13 راس ساعت 10:00 🔸 مهم برای نمادهای پالایشی | بازگشت فرمول قیمت گذاری خوراک و فراورده های پالایشی به نرخ های جهانی از اواخر خرداد 🔹 بقایی: مجوز فروش نفت و محصولات پتروشیمی دیروز صادر شد و از همان زمان قابلیت اجرا دارد 🔸 شپنا سهامداران را غافلگیر کرد؛ جهش 208 درصدی سود هر سهم 🔹 طبق اعلام کارگروه اردونان اتاق اصناف ایران، قیمت جدید انواع نان در استان تهران به شرح زیر است: •️نان لواش: 2 هزار و 700 تومان •️نان بربری: 10 هزار تومان •️نان سنگک: 15 هزار و 500 تومان #ایران_قوی🇮🇷 #ایران #طلا #نقره #بورس #سهام #نماد #نوسان #سود #سهم #اوراق_بهادار #درامد #اخباربورس #صندوق #رکورد #بازگشایی #ورود #پول_حقیقی #توقف #پذیره نویسی 🆔 @Bit402 💸
-
خودران چقدر رو اعصابه این صندوق
-
بتا سهم
#سیدکو در گزارش 12ماهه حسابرسی نشده به سود 7088 ریالی رسیده است
-
شپلی نوش جونتون ولی قرار نیست یه کله بالا بره