جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| sami4sami
۱۳:۴۱:۳۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

عیار روزی که گفتم بفروشید و سهام بنیادی مسه شبندر و وبملات بگیرید الان کلی تو سود بودید. ولی تعصب کارو خراب میکنه. بازار سهام حالا حالا ها صعودی خواهد بود

تعامل (Eng) 4.0
لیست اخبار