وقتی عبور از شاخص کل اسان نیست… مدال طلای بازدهی خرداد به ویستا رسید 📌خرداد 1405 یکی از بهترین ماه های بورس در سال های اخیر بود و شاخص کل توانست بازدهی حدود 36 درصدی را ثبت کند. در چنین شرایطی شاید در نگاه اول کسب بازدهی بالا کار ساده ای به نظر برسد، اما واقعیت این است که عبور از شاخص کل در یک رالی پرشتاب بازار، برای صندوق های سهامی کار چندان اسانی نیست. محدودیت های نقدشوندگی، نگهداری بخشی از دارایی در وجه نقد و تفاوت ترکیب پرتفوی با شاخص، معمولاً باعث می شود بسیاری از صندوق ها نتوانند هم پای شاخص حرکت کنند. 🔻در این بررسی، بازدهی صندوق ها بر مبنای NAV اماری محاسبه شده است؛ چرا که در این دوره NAV ابطال برخی صندوق ها تحت تاثیر تعدیلات قرار گرفته و معیار مناسبی برای مقایسه عملکرد واقعی نبوده است. 🏓در میان صندوق هایی که موفق به شکست شاخص کل شدند، صندوق ویستا با ثبت بازدهی 44 درصدی بهترین عملکرد را به نام خود ثبت کرده و حدود 8 واحد درصد بالاتر از شاخص کل بازدهی ساخته است. این اختلاف در بازاری که خود شاخص 36 درصد رشد کرده، نشان دهنده عملکرد بسیار موفق مدیریت پرتفوی و انتخاب مناسب سهام در این دوره است. 🔸به طور کلی، صندوق هایی که در خردادماه توانستند بازدهی بالاتر از شاخص کل ثبت کنند، نه تنها از موج صعودی بازار بهره بردند، بلکه موفق شدند ارزش افزوده ای فراتر از عملکرد کلی بازار برای سرمایه گذاران خود ایجاد کنند؛ موضوعی که در صدر ان، نام ویستا بیش از همه جلب توجه می کند. 🗓 2 تیر 1405 📱 @fundvesting
-
کیاشا شاد
وساپا منتظر باشید دوران طلایی وساپا هنوز شروع نشده هنوز هم منتظرن فروشنده ای باشه که بفروشه و اونهایی که خبرهای رانتی دارند در کمین خرید نشستند اصلا نیازی نیست صف چند صد میلیونی ببندند تا بقیه ببینندچون اون موقع فروشنده کمتر میشه در همین شرایط دارند خرید میکنند فقط حواستون به حجم معاملات باشه
-
شستا و مایی که عیار نداریم ولی اونور داریم تبدیل میکنیم به شستا
-
حامی بورس
#وبملت بانک ملت در استانه صف خرید قرار گرفت. 📣@hamibourse_ir
-
Tahlil@
#کرماشا کدوم جایزه عزیز من، از جیب خودت کم میکنه برمیگردونه به خودت، جایزه زمانی که ارزش سهمت رو پایین نیاره این یه کلاه گشاد برای سهام دار ونفع ذینفعان هست این روش ها راهی برای فرار دربرداشت سودبه سهام داران هست چراکه چندین ساله انباشته داره ایا این انباشته تو شرکت بوده به عنوان سرمایه درگردش؟ ایا انباشته دربانک بوده وسود یا اعتباراتی برای شرکت داشته؟ ایا کالا یا تجهیزات یا سرمایه گزاری دیگه ایی باهش کرده ؟ اگر بوده که قطعا بوده پس نفع من وشمای سهام دارکجاست ؟ این جورافزایش سرمایه به نفع سهام دارنیست چرا نقدا با درصدبالا تقسیم نمیکنند؟ تاخودمون درمورد سرمایه یا سودمون تصمیم بگیریم
-
💎سیگنال طلایی 💎
#ونیرو از صف فروش خریدیم ببینیم میتونه پایانی را بکشه بالا امروز یا فردا بره صف خرید
-
m g
شتران البته برای اهل علمش نه برای همه
-
فملی بخریم عزیزان؟
-
نیما یکزمان
فملی شدیدا داره کنترل میشه
-
NoavaranAmin
صنایع غذایی مینو شرق (#غمینو) گزارش #فعالیت_ماهانه (#خرداد_1405) دوره 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 سال مالی منتهی به: 1405/12/29 @NoavaranAmin ⭕️کاهش (27.93) درصدی فروش خرداد 1405 در مقایسه با ماه گذشته ✅رشد 106.48 درصدی فروش خرداد 1405 در مقایسه با خرداد 1404 ✅رشد 212.05 درصدی فروش 3 ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تحلیل بیشتر در: @NoavaranCodal
-
m g
شتران بورس=محل امن سرمایه گذاری و مولتی میلیاردر شدن