جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
سید حسین اکبری | 01fs5fjmh
۱۳:۱۰:۰۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

سینرژی به کف حمایت قیمتی 3 ماهه رسیده ولی چون اخبار مثبتی از سمت نفت نمیاد هنوز برنگشته. تا حالا اینقدر حباب منفی نگرفته بود. قبل جنگ پالایش و دارا یکم هم بالای 25درصد حباب منفی داشتند ولی سهامداراشون رو به عرش رسوندند.

لیست اخبار