این صف فروش خریدنیست #داسوه
-
eslami eslami
ثشاهد تعصب بیجا
-
احمد ح
وتوس 6 روز پشت سر هم منفی خوردیم معادل 20 درصد بازار مثبت می خوره این سهم منفی منافع شخصی افرادی در بانک اینده و توس گستر در این سهم نمیزاره تا به ارزش واقعیش برسه
-
وبملت پنج میلیارد دلارباقی مونده تسعیر شه بالایه دیویست بیست سی تومن گزارش خواهد داد منتظریم
-
شگویا فک کنم ضعیفترین پتروشیمی از نظر سود دهی برای سهامدار بوده.یعنی نابودگر سرمایه بوده.فقط موندم هزینه تیم فوتبال چرا میداده از جیب سهامدار
-
AVA_Premium
#دزاگرس صف خرید سنگین
-
میثم ش
#شلرد ملت ن.. یک روز 400 نفر میان معامله میکنن…یه روزم گیر حجم مبناست
-
matin
من الان سهامدار کاما نیستم ولی دارم بررسی میکنم یه نگاهی به صورت های مالی انداختم ظاهرا شرکت به شدت مواجه با کمبود وجه نقد است البته گفته های شمارو قبول دارم ولی ما که نمبتونیم هیات مدیره رو عوض کنیم باید وارد شرکت هایی بشیم که بهتر رشد میکنن کاما تو دوره 97 تا 99 رشدی بسیار عالی داشت امیدوارم بتونه به اون دوران برگرده
-
وساپا با pe برابر با 2.5 فرصت خرید.
-
وبملت ا فتضاحه الان باید صف خرید میلیاردی ببنده
-
سهم چی بخریم؟
✅#وبصادر با رنج مثبت به صف خرید نشست 🔵@cheebekharim