جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| ali-b
۱۱:۰۵:۴۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

شگویا فک کنم ضعیفترین پتروشیمی از نظر سود دهی برای سهامدار بوده.یعنی نابودگر سرمایه بوده.فقط موندم هزینه تیم فوتبال چرا میداده از جیب سهامدار

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار