جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
matin | matin87
۱۱:۰۵:۲۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

من الان سهامدار کاما نیستم ولی دارم بررسی میکنم یه نگاهی به صورت های مالی انداختم ظاهرا شرکت به شدت مواجه با کمبود وجه نقد است البته گفته های شمارو قبول دارم ولی ما که نمبتونیم هیات مدیره رو عوض کنیم باید وارد شرکت هایی بشیم که بهتر رشد میکنن کاما تو دوره 97 تا 99 رشدی بسیار عالی داشت امیدوارم بتونه به اون دوران برگرده

لیست اخبار