#ونیرو حجم معاملات تقریبا 5 برابر میانگین ماه و سه ماه سال
-
تحلیل سیگنال بورس سهام
🟢✔️🟢 #خودرو 💹 1405/4/2 ⌚ 11:45:39 🔖 583 #خرید 13 کد حقیقی درمثبت 2.82 تابلو به ارزش کل 37,101,370,262 ریال سرانه خرید هر کد 2,800,136,174 ریال
-
بورس | سهام | آكادمى كارو
🟢✔️🟢 #خودرو 💹 1405/4/2 ⌚ 11:45:39 🔖 583 #خرید 13 کد حقیقی درمثبت 2.82 تابلو به ارزش کل 37,101,370,262 ریال سرانه خرید هر کد 2,800,136,174 ریال
-
پرهام
#کرومیت روند حرکت کرومیت که یک سهم بنیادی بسیار سود ساز هست و الان pe فیک واسش چیدن، خیلی با #شاخص_بورس متفاوت هست. این سهم جزو سهامی هست که منفجر میشه از سود سازی. گروه های بزرگی هم دارن خرید میزنن از کرومیت.
-
پرهام
#کرومیت روند حرکت کرومیت که یک سهم بنیادی بسیار سود ساز هست و الان pe فیک واسش چیدن، خیلی با #شاخص_بورس متفاوت هست. این سهم جزو سهامی هست که منفجر میشه از سود سازی. گروه های بزرگی هم دارن خرید میزنن از کرومیت.
-
IMEX CHANNEL
#ریشمک . هم تارگت اول روزد هم تارگت دوم +125 %
-
کانال رسمی پدیده
⚜در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز مطرح شد: 🔹پیشنهاد هییت مدیره مبنی بر پیگیری پذیرش و عرضه سهام شرکت در بورس یا فرابورس ایران با رای موافق 96.2 درصد از سهامداران حاضر در مجمع به تصویب رسید. لازم به ذکر است در این رای گیری 96.2 درصد از سهامداران حاضر در جلسه در رای گیری مشارکت داشتند. ✔️روابط عمومی گروه شرکت های پدیده 🆔 اینستاگرام | تلگرام | اپارات | وبسایت | لینکدین http://instagram.com/padide_co http://t.me/padideco http://aparat.com/padide_co http://padide.com/ https://www.linkedin.com/company/padidehco/
-
بهنام صمدی | BehnamSamadi
کالا چی میگه این وسط؟ داداش کل میز بورس رو تو حساب می کنی، خودت قرمزی؟ یه چیز هم منهای سهام بگم هیچ کدوم از ساختمان های ارکان و خود سازمان بورس یه تابلو ندارن فرابورس توی ارژانتین، بورس توی سعادت اباد و خود سازمان توی تخت طاووس بورس انرژی بدبخت که ساختمونش در حد یه اپارتمان فسقلیه تنها بورسی که پرچم بازار سرمایه رو بالا نگه داشته بورس کالاست روبروی وزارت نفت، توی خیابون طالقانی درشت بالای ساختمان زده "بورس کالای ایران" @BehnamSamadi_org ☑️
-
Behnam Samadi | بهنام صمدی
کالا چی میگه این وسط؟ داداش کل میز بورس رو تو حساب می کنی، خودت قرمزی؟ یه چیز هم منهای سهام بگم هیچ کدوم از ساختمان های ارکان و خود سازمان بورس یه تابلو ندارن فرابورس توی ارژانتین، بورس توی سعادت اباد و خود سازمان توی تخت طاووس بورس انرژی بدبخت که ساختمونش در حد یه اپارتمان فسقلیه همشون بی نام و نشان هستند تنها بورسی که پرچم بازار سرمایه رو بالا نگه داشته بورس کالاست روبروی وزارت نفت، توی خیابون طالقانی درشت بالای ساختمان زده "بورس کالای ایران" @BehnamSamadi_ir ☑️
-
مهران فرهنگ
#حفاری حقوقی تا حالا نزدیک به 200 میلیون فروخته !! و خریداران با قدرت و ولع دارن میخرن ! فقط به این فکر کنید که اینا کین که حقوقی داره دو دستی سهم بهشون میده و چرا میخرن ؟…
-
Iranjib | ایران جیب
فرصت های بزرگ در سهام کوچک و متوسط 🌾 صندوق جوانه کوچک گندم، اولین ETF متمرکز بر سهام کوچک و متوسط بازار است؛ بخشی از بازار که در دوره های تورمی می تواند ظرفیت رشد بالاتری داشته باشد. 🌾 چرا جوانه کوچک؟ 🔵 تمرکز بر سهام کوچک و متوسط 🔵 تنوع مناسب در صنایع مختلف 🔵 عدم وابستگی به ریسک های شرکت های بزرگ 🔵 عملکرد بهتر از شاخص هم وزن و صندوق های مشابه 👈 خرید با نماد «جوانه کوچک» ⛓ دریافت مشاوره رایگان سرمایه گذاری 📱 پشتیبانی: @gandom_mediaa ☎️ شماره تماس: 02192003330 📱 نقشه راه سوداوری با گندم: @GandomFinance https://app.didar.me/customer/form/0d5744c7-e984-4c3d-b237-7d103c80397f