جزئیات خبر | تلگرام
بازگشت به خانه
Behnam Samadi | بهنام صمدی | behnamsamadi_ir
۱۱:۴۹:۰۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

کالا چی میگه این وسط؟ داداش کل میز بورس رو تو حساب می کنی، خودت قرمزی؟ یه چیز هم منهای سهام بگم هیچ کدوم از ساختمان های ارکان و خود سازمان بورس یه تابلو ندارن فرابورس توی ارژانتین، بورس توی سعادت اباد و خود سازمان توی تخت طاووس بورس انرژی بدبخت که ساختمونش در حد یه اپارتمان فسقلیه همشون بی نام و نشان هستند تنها بورسی که پرچم بازار سرمایه رو بالا نگه داشته بورس کالاست روبروی وزارت نفت، توی خیابون طالقانی درشت بالای ساختمان زده "بورس کالای ایران" @BehnamSamadi_ir ☑️

فالورها 57983
تاثیر (Imp) 10261.0
بازدید 10261
تعامل (Eng) 199.0
لیست اخبار