بخشی های دارویی؛ صندوق هایی که از دل بحران، برنده بیرون امدند 📌در 9 ماه گذشته بازار سرمایه دوره ای پرنوسان را پشت سر گذاشت؛ از اصلاح های سنگین گرفته تا جنگ و نااطمینانی های سیاسی و اقتصادی. با این حال، صنعت دارو یکی از معدود صنایعی بود که توانست در این مدت روندی باثبات تر و قدرتمندتر از بسیاری از گروه های بازار داشته باشد و صندوق های بخشی دارویی نیز بازتابی از همین شرایط بودند. 🛍در میان صندوق های این گروه، فارماکیان با ثبت بازدهی 143 درصدی در صدر قرار گرفته و توانسته فاصله محسوسی با سایر رقبا ایجاد کند. نکته جالب اینجاست که برتری فارماکیان صرفاً به مقطع اخیر محدود نیست؛ همان طور که در نمودار روند 9 ماهه مشاهده می شود، این صندوق در بخش عمده ای از مسیر عملکردی بالاتر از سایر صندوق های دارویی داشته و در نهایت نیز جایگاه نخست را حفظ کرده است. 🔻بازدهی 143 درصدی در شرایطی به دست امده که دارونو و فارمانی نیز به ترتیب بازدهی های 138 و 124 درصدی ثبت کرده اند؛ موضوعی که نشان می دهد کل صنعت دارو دوره درخشانی را پشت سر گذاشته، اما فارماکیان بیشترین بهره را از این روند صعودی برده است. ✔️اگر صنعت دارو را یکی از برندگان اصلی ماه های اخیر بازار بدانیم، فارماکیان را می توان پرچمدار این موفقیت در میان صندوق های بخشی دارویی دانست. 🗓 2 تیر 1405 📱 @fundvesting
-
eslami eslami
ثشاهد تعصب بیجا
-
احمد ح
وتوس 6 روز پشت سر هم منفی خوردیم معادل 20 درصد بازار مثبت می خوره این سهم منفی منافع شخصی افرادی در بانک اینده و توس گستر در این سهم نمیزاره تا به ارزش واقعیش برسه
-
وبملت پنج میلیارد دلارباقی مونده تسعیر شه بالایه دیویست بیست سی تومن گزارش خواهد داد منتظریم
-
شگویا فک کنم ضعیفترین پتروشیمی از نظر سود دهی برای سهامدار بوده.یعنی نابودگر سرمایه بوده.فقط موندم هزینه تیم فوتبال چرا میداده از جیب سهامدار
-
AVA_Premium
#دزاگرس صف خرید سنگین
-
میثم ش
#شلرد ملت ن.. یک روز 400 نفر میان معامله میکنن…یه روزم گیر حجم مبناست
-
matin
من الان سهامدار کاما نیستم ولی دارم بررسی میکنم یه نگاهی به صورت های مالی انداختم ظاهرا شرکت به شدت مواجه با کمبود وجه نقد است البته گفته های شمارو قبول دارم ولی ما که نمبتونیم هیات مدیره رو عوض کنیم باید وارد شرکت هایی بشیم که بهتر رشد میکنن کاما تو دوره 97 تا 99 رشدی بسیار عالی داشت امیدوارم بتونه به اون دوران برگرده
-
وساپا با pe برابر با 2.5 فرصت خرید.
-
وبملت ا فتضاحه الان باید صف خرید میلیاردی ببنده
-
سهم چی بخریم؟
✅#وبصادر با رنج مثبت به صف خرید نشست 🔵@cheebekharim