مسگون زنگ زدم به فیروزه بهم گفت ساعت 10باز میشه و ارزندس حداقل واسه 2ماه اینده بازدهی فوق العادهی خواهد داشت.امیدوارم همینطور که گفت باشه.ولی جالبه ساعت نزده فقط گفته بود امروز باز میشه تا یکشنبه پذیره نویسی داره.که همه رو امروز عرضه کرد تمام
-
پکویر دوستانی که میگن بزن زیرش بزن زیرش اگه سهامدار قدیمی باشن یا حتی گذشته سهم رو چک کنن متوجه میشن این سهم هیچ وقت قفلی صف خرید و فروش نمیشه با ارامش رشدشو می کنه همیشه هم راه میده برا ورود و خروج
-
بی نام
ثشاهد واقعا نمیتوم درک کنم اینایی که ید سهمو میگن ایجا چیکار میکنن؟؟؟؟؟؟
-
وبملت نوش جونمون :)
-
بــهــارِ بورسꕥ🌾(خرید میلیاردرها)🌾ꕥ
#خودرو هم به صف خرید رسید و شاخص زیر 5 میلیون به خاطره ها پیوست
-
nas19971
#شپلی فیلترها سیگنال خرید صادر کردند
-
My Market
#بهپاک رنج مثبت سنگین تا استانه صف خرید در این دقایق… وضعیت بنیادی سهم مورد تایید است، سهم تا رسیدن به ارزش بنیادی خودش همچنان فاصله زیادی دارد
-
غنوش اگه صلاح میدونید افشا بزنید تعارف نکنید اصلانا
-
خدایا شکررررررررت
خساپا سلام افشای الف چه تاریخی اعلام می کند؟
-
کیاشا شاد
وساپا منتظر باشید دوران طلایی وساپا هنوز شروع نشده هنوز هم منتظرن فروشنده ای باشه که بفروشه و اونهایی که خبرهای رانتی دارند در کمین خرید نشستند اصلا نیازی نیست صف چند صد میلیونی ببندند تا بقیه ببینندچون اون موقع فروشنده کمتر میشه در همین شرایط دارند خرید میکنند فقط حواستون به حجم معاملات باشه
-
شستا و مایی که عیار نداریم ولی اونور داریم تبدیل میکنیم به شستا