خبنیان من کم کم خارج میشم برای خودشون
-
مهدی دربان افشرد
فسوژ امروز برای مجمع بسته میشه و حداقل 20درصد قیمت سهم سود خواهد داد فروشندگان امروز بازنده خواهند بود
-
ونیرو دوستان حقیقی!!!! شما هم اینجا دیگه فروشنده نباشید، با توجه به ناسالم بودن حقوقی سهم و مفت بودن قیمت سهم، هر لحظه ممکنه رکبتون بزنه و بزنه زیر سهم و حرکتش بده، ظلم به هممون شده ولی طاقت بیارید
-
آقای بازار / اپلیکیشن بنیادی بورس ایران
#حفاری ورود پول هوشمند اخرین: 1.83% پایانی: 1.56% 🟩پی بر ای : 1.77 💎@parsdevelop_support 👈 کانال پلاس 2 تیر 1405
-
بورس۲۴ | Bourse24
از صف خرید #ارفع تا این لحظه 8 میلیون سهم عرضه شده که 93% از ان را حقوقی خریده، در حالی که سه چهارم از عرضه کنندگان حقیقی هستند. پابرجایی صف خرید بیش از 15 میلیون سهمی به ارزش 24 میلیارد تومان #بازار_بورس #بازار_بورس_ایران #نبض_بازار @bourse24ir
-
عدنان جعاوله
فزر فزر فردا می تونه صف فروش را صف خرید کند
-
آرش دانایی
خودرو بدون تردید صف خرید میشه بخرید
-
عباس مسعودی
غالبر حقوقی ح. ر . و . م. زاده هستی❤️❤️
-
وسدید وسدید ب نظر من صد درصد یکبار دیگه کف رو لمس می کنه و برای پرواز اوج میگیره واگرنه امسال سال خوبی بود برای اوج گیری راحت الان باید 400 الی 500 بود ولی نخواستند… و قطعا امسال هم رشد نخواهد کرد و فقط نوسان میگیرن ازش
-
آقای بازار / اپلیکیشن بنیادی بورس ایران
#لخزر خروج پول هوشمند اخرین: -1.27% پایانی: -0.91% 🟩پی بر ای : 4.78 💎@parsdevelop_support 👈 کانال پلاس 2 تیر 1405
-
آقای بازار / اپلیکیشن بنیادی بورس ایران
#دتولید خروج پول هوشمند اخرین: -0.65% پایانی: 1.74% 🟥پی بر ای : 320.2 --- گران،شدیدا پر ریسک 💎@parsdevelop_support 👈 کانال پلاس 2 تیر 1405