جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| mohammadreza92170
۱۰:۵۳:۲۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

وسدید وسدید ب نظر من صد درصد یکبار دیگه کف رو لمس می کنه و برای پرواز اوج میگیره واگرنه امسال سال خوبی بود برای اوج گیری راحت الان باید 400 الی 500 بود ولی نخواستند… و قطعا امسال هم رشد نخواهد کرد و فقط نوسان میگیرن ازش

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار