جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| mohsen.shz70
۱۰:۵۳:۴۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

ونیرو دوستان حقیقی!!!! شما هم اینجا دیگه فروشنده نباشید، با توجه به ناسالم بودن حقوقی سهم و مفت بودن قیمت سهم، هر لحظه ممکنه رکبتون بزنه و بزنه زیر سهم و حرکتش بده، ظلم به هممون شده ولی طاقت بیارید

لیست اخبار