✅🔥رنج #مثبت در #خودرو ،رفت برای صف خرید لیدر سنتی بازار سرمایه #بورسلند @bourselandgroup
-
Ariyan
از جذاب شدن غشهداب می گفتیم اون هم زمانی که شهداب مُد نبود😎
-
hasan ranjbar
فروژ این سهم یعنی احتیاج به سرمایه گزار نداره اینجوری منفی میزنه!!؟ دیگه سهم تاپ تو بازار زیاده
-
بورس۲۴ | Bourse24
صف خرید #دزاگرس در قیمت 1,652 تومان با برتری 9 برابری تقاضای حقیقی و مشارکت 9 درصدی حقوقی در جمع خریداران حجم عرضه 27 میلیون سهم حجم صف خرید 61 میلیون سهم جذب 33 میلیارد تومان پول خرد تا این لحظه #بازار_بورس #بازار_بورس_ایران #نبض_بازار @bourse24ir
-
صابر
#وسدید یک کاربری بود به نام عالیس دو سال پیش تو قیمت 240 سنگین ورود کرد(البته نمیدونم راست می گفت یا نه) سه میلیارد سهم خرید وپشت بازو گرفت گفت سهم اماده جامپ است من صد درصد سود خواهم گرفت بهش گفتم دو هفته دیگه سه میلیاردت شده دو میلیارد تازه تو صف فروش هم گیر کردی اتفاقا دو هفته نکشید سهم شد 180 و صف فروش سنگین هم بست اینو نگفتم که بگم نوستراداموس هستم من حرفو همینطور پروندم از قضا درست درومد خواهشمندم نه کسی ترقیب به فروش کنیم نه ترقیب به خریدنه قیمت فضایی بدیم نه تو سر سهم بزنیم شاید با حرف ما اینده خانه ای دگرگون بشه و مدیون بشیم فقط همین
-
نبض بازار بورس
اخابر کد به کد حجمی داشته بسمت 100 تومن در حرکت هست
-
ثشرق دوستان از صف بیاید بیرون هیچ خبری تو صف فروش نیست
-
خزامیا سهم بی صحب و بی پشتوانه ای هست قول نخورید و سمت این فلاکت نیایین
-
جواد زارعان
#حفاری از صف فروش به صف خرید👏 نوش جون هیچکی که نخرید😂
-
وبملت عزیزان زیر 150 نفروشید. اگرچه خودم تا حداقل 200 نگهش میدارم. شمارا به خدا برای سهمتون ارزش قایل بشید
-
بورسیب|Bour$iB
#خودرو از نمای نزدیک روزانه شکست ابر کومو و پولبک و برگشت امروز و تثبیت بالای خط روند صعودی کوتاه همه چیز برلی رشد خودرو اماده هست.. امیدوارم اینبار بعد از 7 سال اجازه رشد بدن ✔️✋