جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
صابر | kkoko
۱۱:۴۴:۴۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

#وسدید یک کاربری بود به نام عالیس دو سال پیش تو قیمت 240 سنگین ورود کرد(البته نمیدونم راست می گفت یا نه) سه میلیارد سهم خرید وپشت بازو گرفت گفت سهم اماده جامپ است من صد درصد سود خواهم گرفت بهش گفتم دو هفته دیگه سه میلیاردت شده دو میلیارد تازه تو صف فروش هم گیر کردی اتفاقا دو هفته نکشید سهم شد 180 و صف فروش سنگین هم بست اینو نگفتم که بگم نوستراداموس هستم من حرفو همینطور پروندم از قضا درست درومد خواهشمندم نه کسی ترقیب به فروش کنیم نه ترقیب به خریدنه قیمت فضایی بدیم نه تو سر سهم بزنیم شاید با حرف ما اینده خانه ای دگرگون بشه و مدیون بشیم فقط همین

لیست اخبار