جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
hasan ranjbar | h.ranjbar5829
۱۱:۴۴:۴۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

فروژ این سهم یعنی احتیاج به سرمایه گزار نداره اینجوری منفی میزنه!!؟ دیگه سهم تاپ تو بازار زیاده

لیست اخبار