✅🔥#شستا و #شپنا و #تاپیکو و #فارس و بزرگان قفل در صف خرید 🟢#خودرو و #وبملت تمایل به صف خرید #بورسلند @bourselandgroup
-
DR
اهرم انشاالله در اینده ضهرم 5035 خریداری میشه رو قیمت 100 و اینا الان 400 هست اختیار خوبی هست شما هم واچ بزارید
-
فملی دیگ کار و ب ی جایی رسوندن ک از ی سهم با عظمته فملی هم نوسان میگیرن!
-
وسدید کف قیمتی که 5 میلیون سهم رو میخوای 10 میلیون کنی میشه 90 تومن؟
-
گدنا عزیزانی که میخوان بفروشم تو مثبت بفروشن
-
عیار فرق طلا و سهام فزر رو طرف نمیدونه فزر شرکت استخراج طلا هست… عیار گواهی کالای شمش طلا… فزر یک شرکت تولیدی است… عیار یک صندوق سرمایه گذاری در طلا فزر کارخانه و مخارج و حقوق کارگر و کشف و استخراج طلاست عیار با قیمت طلاو دلار بالا پایین میشه… فزر می تونه یک ماه صف فروش باشه اما عیار با قیمت سکه و دلار معامله میشه فزر می تونه سه ماه بسته بشه چون بورسی هست عیار دوروز بیشتر نمیتونه بسته بشه
-
Mehdi Ahmadi
ثفارس حیف وقت و هزینه و اعصاب که برای این سهم بزاری
-
یوسف جهاندیده
ثفارس #ثفارس👈👈گزارش عملکرد داغون 🚫 #گزارش_فعالیت_ماهانه #دوره_1_ماهه منتهی به 1405/03/31 شرکت #عمران_و_توسعه_فارس •️ شرکت عمران و توسعه فارس طی عملکرد 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 معادل 0 میلیون ریال، از محصولات خود را به فروش رسانده است. •️ ثفارس با سرمایه ثبت شده 4,050,000 میلیون ریال طی عملکرد 8 ماهه سال مالی منتهی به 1405/06/31 مبلغ 0 میلیون ریال درامد فروش داشته است. 1405-03-31 11:15:32 (1553878) ➖➖➖ از این سهم داغون فاصله بگیرید ➖️➖️➖️✔️
-
کانال بورس و فرابورس
📊 #نبض_بازار 📆 2 تیر 1405 🔽 بازار تا ساعت 10:10 ، شاخص کل با107718 واحد افزایش 2.12% مثبت است. ⏺️ ارزش معاملات خرد تا این ساعت حدود 16.3 همت بوده است. 🔵 برایند معاملات حقیقی در بخش سهام، 2.4 همت ورود پول بوده است. 🟠 تا کنون 626 نماد مثبت و 290 نماد منفی معامله شده اند. 📊 بیشترین ارزش معاملات: #موج #وبملت #فملی ↗️ بیشترین ورود پول حقیقی: #وبملت #وغدیر #فارس 🧮 جمع بندی: پس از چند روز فشار فروش و خروج نقدینگی، بازار امروز با بازگشت تقاضا و ورود پول حقیقی نشانه هایی از بهبود کوتاه مدت را به نمایش گذاشت؛ هرچند پایداری این روند همچنان نیازمند تایید در روزهای اینده است. ➖➖➖➖➖ @SignalTek_Bourse
-
بورس باز 365
#ثفارس برسی کنید✅ 🔻 پس از اصلاح 70درصدی از سقف به محدوده حمایتی قوی رسیده و میتونه شروع به کف سازی بکنه
-
M
#فروژ من بیشتر از تو سهم دارم ولی تبلیغ سهمو نمیکنم با این حقوقی هایی که عرضه اولیه گرفتن و دارن قطره قطره میکنن تو سهامدار خرد و فرار میکنن از سهم چه تعریفی داره سهم بالا 200 عرضه شده الان زیر 100 هست این سهم جز چپاول اموالتون و بدبختی و ضرر نصیب کسی نکرده