📊 #نبض_بازار 📆 2 تیر 1405 🔽 بازار تا ساعت 10:10 ، شاخص کل با107718 واحد افزایش 2.12% مثبت است. ⏺️ ارزش معاملات خرد تا این ساعت حدود 16.3 همت بوده است. 🔵 برایند معاملات حقیقی در بخش سهام، 2.4 همت ورود پول بوده است. 🟠 تا کنون 626 نماد مثبت و 290 نماد منفی معامله شده اند. 📊 بیشترین ارزش معاملات: #موج #وبملت #فملی ↗️ بیشترین ورود پول حقیقی: #وبملت #وغدیر #فارس 🧮 جمع بندی: پس از چند روز فشار فروش و خروج نقدینگی، بازار امروز با بازگشت تقاضا و ورود پول حقیقی نشانه هایی از بهبود کوتاه مدت را به نمایش گذاشت؛ هرچند پایداری این روند همچنان نیازمند تایید در روزهای اینده است. ➖➖➖➖➖ @SignalTek_Bourse
-
اهرم عجب رنجی میزنن ! فملی رو میارن 1.5 مثبت تابلو دوباره برمیگردونن صفر تابلو
-
Alijan99
#سقاین طبق محاسبات من سقاین خرداد 280 میلیارد تومن فروش داشته یعنی حدود چهار برابر مشابه سال قبل و لازمه بدونید گزارش 3 ماهه بهار بیاد با این قیمت فعلی p,e سهم میره زیر 4👍 از حراجی استفاده کنید
-
مادیرا خداییش خیلی بی انصافه حقوقی این سهم.
-
masha
#اروند یکی نیست بگه اگه سهم مشکل داره چرا 40% مثبت بازش می کنین که بعد اینطوری بشه!!!!
-
شپنا حمید رهنما میگفت منفی میشه
-
m g
شتران اون طلاست که حباب فوق نجومی داره منتظر ریزش تا 10-12 میلیون باشین برای طلا
-
مادیرا خیلی تو واچه
-
فاراک حقوقی چندروزه همش داره میخوره. امروز هم خوب میخره
-
حسین افشاری
#وسدید در صورت باز سازی کشور این سهم می درخشد
-
گشان پایانی اخروقت پرمیشه