جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
M | sahamkosh
۱۰:۱۸:۰۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۲

#فروژ من بیشتر از تو سهم دارم ولی تبلیغ سهمو نمیکنم با این حقوقی هایی که عرضه اولیه گرفتن و دارن قطره قطره میکنن تو سهامدار خرد و فرار میکنن از سهم چه تعریفی داره سهم بالا 200 عرضه شده الان زیر 100 هست این سهم جز چپاول اموالتون و بدبختی و ضرر نصیب کسی نکرده

لیست اخبار