فملی اصلا فاز این 800 نفری که تو صف فروش هستند را درک نمیکنم
-
وصندوق طمع کارها سود میخاین.سود میدن بهتون البته از نوع خوبش.
-
دسبحا اون از تقسیم سود اینم از بازگشایی حقوقی سفت وایساده به هر قیمتی بفروشه فقط
-
ثشرق این سهم کسی رو جا نمیذاره.قشنگ برین جاهای دیگه سود بکنید. نزدیک صفر که شد. بخرین. شرکت که جمع شد دارایی هاش تقسیم شد به شما هم یک چیزی میرسه. شاید بیشتر از پولی که گذاشتین. فقط نزدیک صفر بخرید. مثلا رو 100 تومن
-
جمال شاهی
دارایکم انشالله روند معاملات این 40دقیقه پایانی کمک کنه پایانی بالا…انصاف نیست این صندوق از صندوق پالایش عقب بمونه…
-
saeid
وسدید وسدید جان با تمام بد عهدی های این 6 سال بازم امروز 6/500 اضافه کردم اینبار دیگه جون امواتت اذیتمون نکن
-
نوسانگیریVip
صف چهارم #ثعتما گفتم بشمار
-
🇮🇷 بورسلند 🇮🇷
✅🔥#خودرو از مثبت 1% ساعتی قبل به محدوده صف خرید نشست هرچی میاد میخرن، بازارگردان هم متعادل رو به بالا میخره ✅🔥#وبملت با حجم سنگین به ارزش 1080 میلیارد تومان مجددا رفت حوالی صف خرید #بورسلند @bourselandgroup
-
پرهام
#کرومیت اولین هدف کوتاه مدت 780 تومان است که بنظرم این سهم توانایی تاچ 1000 تومان هم داره.
-
پرهام
#کرومیت اولین هدف کوتاه مدت 780 تومان است که بنظرم این سهم توانایی تاچ 1000 تومان هم داره.
-
بررسی مارکت های مالی
🟢 خرید نماد: #خاور قیمت خرید: 1488 ریال تاریخ خرید: 1405/04/02